04.08.2011

Všude dobře, doma nejlépe

Je názvem českého realitního konceptu Home Sweet Home, který provozuje 4 franchisové pobočky.

Česká společnost homesweethome.cz, s.r.o., byla založena v roce 2000 a zejména na realitním trhu v Praze rozvíjí své aktivity pod značkou Home Sweet Home. V současné době patří do jejích řad kromě pražské centrály čtyři regionální pobočky provozované samostatnými podnikateli – franchisanty.

Home Sweet Home

Koncept Home Sweet Home je postaven na dvou hlavních oborech podnikání – prodeji a pronájmu nemovitostí.

Pobočky franchisového typu jsou zastoupeny v Berouně, Plzni, Ostravě a Liberci. Ředitel společnosti, Martin Fojtík, k regionálním kancelářím říká: „Naši stávající franchisanti se aktivně zajímají o provozování více jak jedné pobočky. Partneři v Plzni a Ostravě zvažují expanzi do dalších regionů a v současné době mapují možnosti na trhu. Zájem projevili zejména o Olomoucký, Karlovarský a Jihomoravský kraj,“ upřesňuje ředitel.

Jak dále Fojtík uvedl, kromě stávajících franchisantů chce společnost rozšířit své řady o nové, ať již nováčky na trhu nebo zavedené kanceláře. Partneři tak získají regionální exkluzivitu, inzerci na minimálně 14 realitních serverech po celé ČR, vstupní a průběžné školení zdarma, marketingovou podporu a provizi z prodeje, která zůstane partnerovi.

Do počáteční investice náleží vstupní poplatek za licenci v hodnotě 30.000 Kč bez DPH, vybavení kanceláře do 100.000 Kč, prostředky nutné k zajištění provozu kanceláře do 50.000 Kč/měsíc. Franchisorovi se odvádí jediný poplatek ve výši 15 % z obratu každý měsíc, který je určený na marketing a který zahrnuje veškerou inzerci na serverech a centrální marketingové akce.

Home Sweet Home se prezentuje také na sociální síti Facebook. Pro více informací nahlédněte do Katalogu franchis.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank