05.08.2011

Mlsat a vydělávat

Poté, co byl zavřen jediný obchod s luxusní zmrzlinou Ben&Jerry’s v Praze, zkouší značka znovu prorazit na českém trhu pomocí franchisingu.

Světový potravinářský gigant Unilever v roce 2000 odkoupil licenci na luxusní zmrzliny značky Ben&Jerry’s od jejích zakladatelů Bena Cohena a Jerryho Greenfielda. Ti za 20 let vybudovali v USA síť, která proslula především odvážnými názvy a chutěmi zmrzlin. Firma letos zavřela svůj jediný obchod Ben&Jerry’s na ulici Na Příkopě v Praze. Značku ale nechce z českého trhu zcela stáhnout. Jako nejoptimánější obchodní model zvolila franchising. Proto nyní hledá franchisanty a vhodná místa pro nové obchody.

„Den zmrzliny zdarma“ není žádnou novinkou, tradičně se koná také ve své domovině v USA.

Začátkem června tohoto roku uspořádal Unilever dvoudenní akci na podporu prodeje prémiových zmrzlin Ben&Jerry’s. Na dvou místech v Praze před obchodním centrem Flora a také v Brně rozdával tuto zmrzlinu, která patří na českém trhu k vůbec k těm nejdražším.

Do pilotního projektu nasadila firma své promovozy, které používá také pro pojízdné čajovny Lipton či nově pro margaríny Rama. Zmrzlina Ben&Jerry’s se v současné chvíli prodává v síti obchodů Billa a Albert. Od pojízdných prodejen si firma slibuje, že by na strategických místech mohly fungovat jako nový prodejní kanál.

Pro podrobnější informace se obraťte na redakci FranchisingINFO.cz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank