Zážitek při výběru parfému

V Polsku funguje 15 franchisových poboček, v Rusku 30 a po jednom stánku v Německu a Rumunsku. Všechny provozovny fungují na základě franchisingu.
Čtvrtek
11.08.2011
Franchisový koncept Parfum Bar dobývá východní trhy a hledá master franchisanta pro ČR.
 

Každý ví, že výběr té správné vůně je velmi obtížný a závisí na mnoha faktorech. Existuje více než 600 vůní na světě. V jednom okamžiku je náš nos schopen rozlišit tři až čtyři vůně a odpovídající vůni rozpoznat po 15 minutách. Jak ale najít ten správný parfém, který zaujme pozornost a který bude stejný jako na míru ušité šaty nebo oblek?

ParfumBar je elektronický dotykový panel, který vybírá odpovídající vůni dle charakteristiky člověka a dle situace, ve které má být vůně použita. Jádrem systému je software, který je obsluhován skrze dotykovou obrazovku samotným zákazníkem. Zákazník provede krátký test své osobnosti. Na jeho základě vybere počítač maximálně šest vůní vyjadřující charakter a temperament zákazníka. Zákazník si pak přivoní k navrženým vůním a počítač vyber tu vůni, která zákazníkovi vyhovuje nejlépe.

„Naše síť se rychle rozvíjí také v Rusku. Zákazníci u nás oceňují zážitek, který mají z toho, že si zvolí svůj osobní parfém. Kromě toho si libují v originálních výrobcích,“ říká Grzegorz Mieszkalski, marketingový manažer společnosti Lanwar Cosmetics, a dodává: „V nejbližší době máme v plánu expandovat na nové trhy, na nichž chceme získat pro rozvoj sítě master franchisanty. V hledáčku máme kromě České republiky také Slovensko, Ukrajinu a Pobaltí.“

Jak dále sdělil, v České republice plánuje vybudovat síť o 30 pobočkách, které budou fungovat v nákupních centrech velkých měst. Koncept může být provozován jako samostatný stánek nebo jako dodatečná činnost v obchodě. Je vhodný zejména do drogerií, salónů krásy a dalších komerčních míst.

Podpora pro master franchisanta se bude skládat z kompletního technického vybavení, pravidelné inovace projektu a licencovaných řešení, balení, logotypů atd. Vstupní poplatek činí 5.000 EUR a minimální vlastní investice, s níž musí na rozjezd podnikání partner počítat, se pohybuje ve výši okolo 30.000 EUR.