Prodejny lze budovat v současných i historických budovách. Všechny mají jednotný výrazný design, který odpovídá nejmódnějším světovým trendům.
Středa
17.08.2011
Společnost JPServis, a.s., rozjíždí své obchody PONT, Fornetti Caffé a Fornetti Centro také pomocí franchisantů.
 

Společnost JPServis, a.s., byla založena v roce 1995 a v současnosti provozuje maloobchodní prodejny PONT, Bio Point, Fornetti Caffé a Fornetti Centro. Koncepty se od sebe navzájem liší a nejsou si konkurencí, naopak například v prodejnách PONT je možné se občerstvit kávou a pečivem z Fornetti Caffé. Koncepty jsou zaměřeny na uspokojování aktuálních potřeb zákazníků prostřednictvím rychlých, impulzivních nákupů. Prodejny se vyskytují na místech s vysokou koncentrací osob - na nádražích, dopravních uzlech a nemocnicích.

V současné chvíli patří do portfolia společnosti 22 prodejen PONT, 16 Fornetti Caffé a jedna Fornetti Centro, z nichž jsou dva obchody PONT a tři Fornetti Caffé plně v rukách franchisantů. „Franchisantům můžeme nabídnout ověřený a již 16 let fungující koncept. Připojením se k síti získají asistenci při otevírání provozovny, marketingovou podporu, výhodné smluvní podmínky u dodavatelských firem a územní exkluzivitu,“ prozradil Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis, a.s. Do konce tohoto roku plánuje, že jeden obchod PONT a jedno Fornetti Centro převedou na své partnery.

Potřebná počáteční investice se skládá z licenčního poplatku v hodnotě 200 000 Kč a stavebních úprav prodejny, které se obvykle pohybují v rozmezí 2 až 5 mil. Kč v závislosti na velikosti a umístění objektu. Franchisorovi se odvádí průběžný poplatek 3 % a poplatek za marketing ve výši 1 % z obratu. Návratnost investice je do 5 let a smlouva se uzavírá na 10 let s možností opce.

Prodejnu je vhodné umístit do prostoru o 30 až 100 m2 ve vysoce frekventované lokalitě. Člověk, který je aktivní, samostatný, iniciativní a organizačně schopný s osobní angažovaností v provozu, tak představuje ideálního kandidáta na franchisanta.