Od dubna letošního roku překročil počet poboček francouzské módní značky Celio* 1000 obchodů po celém světě.
Čtvrtek
25.08.2011
Franchisová síť s oděvy pouze pro muže otevřela svůj 1000. obchod v nákupním centru nedaleko Paříže.
 

Francouzská módní značka Celio* letos slaví několik výročí. Obchodní model franchisingu, díky němuž také rozvíjí své pobočky, byl implementován před 18 lety, tudíž dosáhl své „plnoletosti”, a současně letos síť otevřela svoji 1000. pobočku. Stalo se tak v obchodním centru LE MILLENAIRE poblíž Paříže. Na domácí půdě nyní působí na 500 obchodů.

Pouze pro muže

Značka byla založena v roce 1985 a své produktové porfólio zaměřila čistě na mužskou populaci. Jérôme Poussin, generální ředitel pro střední Evropu, říká: „Trh s módními oděvy pro ženy je již naplněn, ale muži jsou v tomto ohledu stále diskriminováni. Přeci také čeští a slovenští muži se mohou elegantně a vkusně oblékat.“

20 poboček v ČR a SR

Před třemi lety zakotvila společnost také v České republice a na Slovensku. Nyní působí v obou zemích sedm prodejen. Jak ředitel dále uvedl, cílem je provozovat 20 poboček a na příští rok je plánu otevření dvou až tří obchodů v České republice.

Podnikatel, který se rozhodne stát franchisantem, získá know-how, prodejní strategii šitou na míru česko-slovenským nákupním zvyklostem, ucelený program školení, podporu centrály při řešení provozních záležitostí, komunikace a vztahu ke značce.

Další expanze

V současné době působí Celio* v 67 zemích, z nichž je franchising uplatňován v 61 s celkem 250 obchody. Značka expandovala také do Indie, kde se nachází již 130 poboček, které jsou provozovány pomocí joint venture.