1000. obchod Celio*
Francouzská módní značka Celio* letos slaví několik výročí. Obchodní model franchisingu, díky němuž také rozvíjí své pobočky, byl implementován před 18 lety, tudíž dosáhl své „plnoletosti”, a současně letos síť otevřela svoji 1000. pobočku. Stalo se tak v obchodním centru LE MILLENAIRE poblíž Paříže. Na domácí půdě nyní působí na 500 obchodů.
Pouze pro muže
Značka byla založena v roce 1985 a své produktové porfólio zaměřila čistě na mužskou populaci. Jérôme Poussin, generální ředitel pro střední Evropu, říká: „Trh s módními oděvy pro ženy je již naplněn, ale muži jsou v tomto ohledu stále diskriminováni. Přeci také čeští a slovenští muži se mohou elegantně a vkusně oblékat.“
20 poboček v ČR a SR
Před třemi lety zakotvila společnost také v České republice a na Slovensku. Nyní působí v obou zemích sedm prodejen. Jak ředitel dále uvedl, cílem je provozovat 20 poboček a na příští rok je plánu otevření dvou až tří obchodů v České republice.
Podnikatel, který se rozhodne stát franchisantem, získá know-how, prodejní strategii šitou na míru česko-slovenským nákupním zvyklostem, ucelený program školení, podporu centrály při řešení provozních záležitostí, komunikace a vztahu ke značce.
Další expanze
V současné době působí Celio* v 67 zemích, z nichž je franchising uplatňován v 61 s celkem 250 obchody. Značka expandovala také do Indie, kde se nachází již 130 poboček, které jsou provozovány pomocí joint venture.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz