Nová podnikatelská příležitost

Prodejny Cyklo Point působí v rámci ČR na 6 místech, z nichž je 5 provozováno franchisanty.
pondělí
29.08.2011
Síť prodejen s potřebami pro cyklisty Cyklo Point hledá franchisanty ve všech městech s 30.000 a více obyvateli.
 

Provozovatelem specializované sítě s potřebami pro cyklisty Cyklo Point je společnost Merida Czech s.r.o., která je jedním z největších dovozců kol a cyklistických doplňků v České republice. Před 14 lety byl založen velkoobchod s koly značky Merida. V roce 2006 společnost Merida Czech rozšířila svůj sortiment a stala se výhradním distributorem renomovaných značek, jako jsou Rotor, Lazer, Biemme a další. Před rokem odstartoval franchisový koncept maloobchodních sítě, jehož záměrem je vybudovat síť poboček v každém městě s 30.000 a více obyvateli.

„Nabízíme řešení nejen pro stávající obchodní partnery Merida Czech s.r.o., kteří se ve svém podnikání chtějí soustředit na prodej a na osobní kontakt se zákazníky, ale mezi jejichž silné stránky nepatří například administrativa, účetnictví či právní záležitosti jejich firem,“ říká Jan Haruda, projektový manažer sítě.

Připojením se k síti získá franchisant územní exkluzivitu na provoz obchodu v rámci spádové oblasti prodejny, firemní know-how, architektonický návrh prodejny, informační systém a kompletní marketingovou podporu. Počáteční investice na rozjezd podnikání se pohybuje kolem 200.000 Kč. Jediné, co si franchisant musí opatřit, je prodejna s min. 200 m2 prodejního prostoru a 50m2 zázemí na frekventovaném a dobře dostupném místě.

Celý projekt je koncipován tak, aby prodejny byly otevřeny vždy před zahájením cyklistické sezóny, tedy na jaře, ideálně v březnu nebo dubnu. „Pro nás i pro potencionálního franchisanta je strategicky nevýhodné otevírat obchod na zimu, kdy jsou tržby nejnižší. Na příští rok počítáme s otevřením šesti až osmi nových prodejen,“ potvrdil Jan Haruda.

Pro bližší informace nahlédněte do Katalogu franchis.