Nová podnikatelská příležitost
Provozovatelem specializované sítě s potřebami pro cyklisty Cyklo Point je společnost Merida Czech s.r.o., která je jedním z největších dovozců kol a cyklistických doplňků v České republice. Před 14 lety byl založen velkoobchod s koly značky Merida. V roce 2006 společnost Merida Czech rozšířila svůj sortiment a stala se výhradním distributorem renomovaných značek, jako jsou Rotor, Lazer, Biemme a další. Před rokem odstartoval franchisový koncept maloobchodních sítě, jehož záměrem je vybudovat síť poboček v každém městě s 30.000 a více obyvateli.
„Nabízíme řešení nejen pro stávající obchodní partnery Merida Czech s.r.o., kteří se ve svém podnikání chtějí soustředit na prodej a na osobní kontakt se zákazníky, ale mezi jejichž silné stránky nepatří například administrativa, účetnictví či právní záležitosti jejich firem,“ říká Jan Haruda, projektový manažer sítě.
Připojením se k síti získá franchisant územní exkluzivitu na provoz obchodu v rámci spádové oblasti prodejny, firemní know-how, architektonický návrh prodejny, informační systém a kompletní marketingovou podporu. Počáteční investice na rozjezd podnikání se pohybuje kolem 200.000 Kč. Jediné, co si franchisant musí opatřit, je prodejna s min. 200 m2 prodejního prostoru a 50m2 zázemí na frekventovaném a dobře dostupném místě.
Celý projekt je koncipován tak, aby prodejny byly otevřeny vždy před zahájením cyklistické sezóny, tedy na jaře, ideálně v březnu nebo dubnu. „Pro nás i pro potencionálního franchisanta je strategicky nevýhodné otevírat obchod na zimu, kdy jsou tržby nejnižší. Na příští rok počítáme s otevřením šesti až osmi nových prodejen,“ potvrdil Jan Haruda.
Pro bližší informace nahlédněte do Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem