Již 5 franchisových poboček

Coffeeshop Company přináší atmosféru vídeňských kaváren, včetně specifických designových prvků v interiéru a obsluhy.
Úterý
30.08.2011
Hlásí kavárenský koncept Coffeeshop Company, který odkazuje na vídeňskou tradici servírování kávy.
 

V roce 2010 převedla společnost Tizia CSC, s.r.o., která vlastní master licenci kavárenského řetězce Coffeeshop Company pro Českou republiku, svoji první vlastní kavárnu v Praze na franchisanta. V tomto roce pokračuje v převádění stávajících kaváren na partnery a současně s tím se soustředí na hledání vhodných lokalit, do kterých by chtěla expandovat. V současné době provozuje v České republice dvě vlastní a pět franchisových kaváren. Další dvě franchisové pobočky jsou v přípravě a otevření je naplánováno na podzim tohoto roku.

Lokalita především

„Dá se říci, že máme zájem o většinu lokalit, v nichž partneři zamýšlejí zprovoznit kavárnu. Ale ne všechna místa našim franchisantům schválíme. Náš byznys stojí na vhodné lokalitě,“ vysvětluje Marek Hofmann, manažer rozvoje sítě v Česku.

Nově do menších měst

Společnost nově rozšířila svůj koncept o malé modulové jednotky, s nimiž zamýšlí expandovat do menších měst. Dle slov Marka Hofmanna se touto inovací společnost snaží reagovat na zvýšený zájem po konceptu také v menších městech, jak dodává: „Nově jsme koncept Coffeeshop Company rozšířili o modulové jednotky, které jsou vhodné také do menších měst, a z investičního hlediska jsou pro podnikatele méně finančně náročné.“

Již 12 let

Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době působí ve čtrnácti zemích střední a východní Evropy a v USA. V Česku začal provozovat svou první kavárnu v roce 2007.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014