30.08.2011

Již 5 franchisových poboček

Hlásí kavárenský koncept Coffeeshop Company, který odkazuje na vídeňskou tradici servírování kávy.

V roce 2010 převedla společnost Tizia CSC, s.r.o., která vlastní master licenci kavárenského řetězce Coffeeshop Company pro Českou republiku, svoji první vlastní kavárnu v Praze na franchisanta. V tomto roce pokračuje v převádění stávajících kaváren na partnery a současně s tím se soustředí na hledání vhodných lokalit, do kterých by chtěla expandovat. V současné době provozuje v České republice dvě vlastní a pět franchisových kaváren. Další dvě franchisové pobočky jsou v přípravě a otevření je naplánováno na podzim tohoto roku.

Coffeshop_interier_bar

Coffeeshop Company přináší atmosféru vídeňských kaváren, včetně specifických designových prvků v interiéru a obsluhy.

Lokalita především

„Dá se říci, že máme zájem o většinu lokalit, v nichž partneři zamýšlejí zprovoznit kavárnu. Ale ne všechna místa našim franchisantům schválíme. Náš byznys stojí na vhodné lokalitě,“ vysvětluje Marek Hofmann, manažer rozvoje sítě v Česku.

Nově do menších měst

Společnost nově rozšířila svůj koncept o malé modulové jednotky, s nimiž zamýšlí expandovat do menších měst. Dle slov Marka Hofmanna se touto inovací společnost snaží reagovat na zvýšený zájem po konceptu také v menších městech, jak dodává: „Nově jsme koncept Coffeeshop Company rozšířili o modulové jednotky, které jsou vhodné také do menších měst, a z investičního hlediska jsou pro podnikatele méně finančně náročné.“

Již 12 let

Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době působí ve čtrnácti zemích střední a východní Evropy a v USA. V Česku začal provozovat svou první kavárnu v roce 2007.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank