Franchising od školky
Síť předškolního vzdělávání pro děti KinderGarten anglické a firemní školky působí na českém trhu již sedm let. V současné chvíli disponuje pěti vlastními školkami, z nichž jsou dvě firemní a tři anglické. Dalších sedm školek je provozováno samostatnými podnikateli – franchisanty. Jako jediný koncept svého druhu se zaměřuje především na korporátní firmy a v rámci evropské iniciativy rovných příležitostí pro ženy a muže otevírá firemní školky.
„Provozujeme již dvě firemní školky - Žiraifka a Stodůlka - a intenzivně jednáme o další spolupráci s korporátními firmami. Obecně se dá říci, že o zaměstnanecký benefit v podobě firemních školek je velký zájem, jak ze strany firem, tak také zaměstnankyň,“ říká Zdeněk Fiala, franchisor konceptu.
Dle vyjádření franchisora je již lokalita Prahy soukromými školkami téměř saturována, proto se nyní zaměřuje na větší města v regionech, v nichž by školky nalezly uplatnění. Franchisant, který otevře školku pod hlavičkou KinderGarten, získá podporu například při vyhledání vhodné nemovitosti a lokality pro zřízení školky, doporučení pro vhodné vybavení, personální zabezpečení provozu, zaškolení zaměstnanců a marketingovou a administrativní podporu ze strany centrály.
Celková počáteční investice se pohybuje kolem 800.000 Kč a je v ní zahrnuta cena licence, náklady na zprovoznění školky a marketingový poplatek. Smlouva se uzavírá na 5 let s možností prodloužení na dalších 5 let.
Pro více informací nahlédněte do Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické