Když je byznys koníčkem
Jak jste se dostal k Husky?
Bylo to více méně náhodou, k Husky mě přivedl kamarád, který v této firmě již nějakou dobu působil a byl zde spokojený. Zrovna v té době jsem se poohlížel po něčem novém, cítil jsem, že potřebuji ve svém pracovním životě změnu.
Proč jste se rozhodli pro franchising?
Uvažovali jsme o rozšíření značky do více měst Česka a Slovenska a jako nejoptimálnější řešení se ukázal franchising. Díky tomuto obchodnímu modelu můžeme rozšířit nabídku také do měst, v nichž se prodejci doposud nespecializovali na outdoor, ale zároveň v nich sílí poptávka po našich produktech. Dalším z důvodů je, že obchodní partner má nejlepší povědomí o dané lokalitě, a o to lépe může zacílit na koncového zákazníka. Náš franchisový koncept není monobrandově vyhraněn, ale umožňuje partnerům kombinovat sortiment také s jinými specializovanými doplňkovými značkami. Sortiment, který franchisant ve své prodejně nabízí, je pak volen tak, aby v jedné prodejně zákazník koupil vše pro outdoorové aktivity od stanu a spacáku až po horolezecké náčiní. V současné době provozujeme v České republice 15 vlastních a tři franchisové prodejny. Dle našeho průzkumu je prostor na českém trhu pro dalších 12 franchisingových obchodů.
Jak se Vy osobně stavíte k oudoorovým aktivitám?
Srdcem jsem fanoušek outdoorových sportů, tudíž zkušenosti mohu zpětně uplatňovat v tomto byznysu. Nejraději podnikám se svojí přítelkyní výlety do hor, v poslední době jsme si oblíbili především Krkonoše. Turistika je tak náš společný koníček.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz