05.09.2011

Když je byznys koníčkem

Vyzpovídali jsme Milana Ponrta, manažera české franchisové sítě s outdoorovým vybavením Husky.

Jak jste se dostal k Husky?
Bylo to více méně náhodou, k Husky mě přivedl kamarád, který v této firmě již nějakou dobu působil a byl zde spokojený. Zrovna v té době jsem se poohlížel po něčem novém, cítil jsem, že potřebuji ve svém pracovním životě změnu.

Proč jste se rozhodli pro franchising?
Uvažovali jsme o rozšíření značky do více měst Česka a Slovenska a jako nejoptimálnější řešení se ukázal franchising. Díky tomuto obchodnímu modelu můžeme rozšířit nabídku také do měst, v nichž se prodejci doposud nespecializovali na outdoor, ale zároveň v nich sílí poptávka po našich produktech. Dalším z důvodů je, že obchodní partner má nejlepší povědomí o dané lokalitě, a o to lépe může zacílit na koncového zákazníka. Náš franchisový koncept není monobrandově vyhraněn, ale umožňuje partnerům kombinovat sortiment také s jinými specializovanými doplňkovými značkami. Sortiment, který franchisant ve své prodejně nabízí, je pak volen tak, aby v jedné prodejně zákazník koupil vše pro outdoorové aktivity od stanu a spacáku až po horolezecké náčiní. V současné době provozujeme v České republice 15 vlastních a tři franchisové prodejny. Dle našeho průzkumu je prostor na českém trhu pro dalších 12 franchisingových obchodů.

Jak se Vy osobně stavíte k oudoorovým aktivitám?
Srdcem jsem fanoušek outdoorových sportů, tudíž zkušenosti mohu zpětně uplatňovat v tomto byznysu. Nejraději podnikám se svojí přítelkyní výlety do hor, v poslední době jsme si oblíbili především Krkonoše. Turistika je tak náš společný koníček.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank