V Česku již fungují 3 franchisové provozovny a chystají se další.
pondělí
12.09.2011
Obchody s farmářskými potravinami ČESKÝ GRUNT chystají expanzi pomocí franchisingu po celé ČR.
 

Společnost ČESKÝ GRUNT CZ, s.r.o. byla založena v roce 2010 jako ryze česká firma s českým kapitálem. V témže roce otevřela svůj první kamenný obchod v Praze pod značkou ČESKÝ GRUNT. Nyní provozuje čtyři pobočky, v Praze na Vinohradech a v Uhříněvsi, v Pardubicích a Písku. Tři z nich jsou v rukách franchisantů.

Koncept je zaměřen na prodej tradičních českých potravin, především od malých a středních tuzemských výrobců a farmářů. Sortiment prodejen zahrnuje ucelenou nabídku uzenin, masa, mléčných výrobků, pečiva, ovoce, zeleniny, nápojů a dalšího zboží. Potraviny jsou zpracované běžným způsobem i v BIO kvalitě. „Koncept jsme založili ze dvou důvodů. Jednak nám nevyhovovala nabídka náhražkových produktů za co nejnižší ceny v supermarketech a současně jsme chtěli podpořit malé a střední farmáře,“ míní Jiří Málek, jednatel společnosti.

Partner, který se připojí ke konceptu, získá podporu ve formě know-how, asistenci při výběru vhodné lokality pro obchod, vstupní a průběžné školení, marketingovou podporu, doporučené dodavatele a pomoc s výběrem dalších dodavatelů.

ČESKÝ GRUNT plánuje do konce roku 2011 otevření dalších 2 až 3 regionálních prodejen.

Pro bližší informace nahlédněte do Katalogu franchis.