Podnikání od gruntu
Společnost ČESKÝ GRUNT CZ, s.r.o. byla založena v roce 2010 jako ryze česká firma s českým kapitálem. V témže roce otevřela svůj první kamenný obchod v Praze pod značkou ČESKÝ GRUNT. Nyní provozuje čtyři pobočky, v Praze na Vinohradech a v Uhříněvsi, v Pardubicích a Písku. Tři z nich jsou v rukách franchisantů.
Koncept je zaměřen na prodej tradičních českých potravin, především od malých a středních tuzemských výrobců a farmářů. Sortiment prodejen zahrnuje ucelenou nabídku uzenin, masa, mléčných výrobků, pečiva, ovoce, zeleniny, nápojů a dalšího zboží. Potraviny jsou zpracované běžným způsobem i v BIO kvalitě. „Koncept jsme založili ze dvou důvodů. Jednak nám nevyhovovala nabídka náhražkových produktů za co nejnižší ceny v supermarketech a současně jsme chtěli podpořit malé a střední farmáře,“ míní Jiří Málek, jednatel společnosti.
Partner, který se připojí ke konceptu, získá podporu ve formě know-how, asistenci při výběru vhodné lokality pro obchod, vstupní a průběžné školení, marketingovou podporu, doporučené dodavatele a pomoc s výběrem dalších dodavatelů.
ČESKÝ GRUNT plánuje do konce roku 2011 otevření dalších 2 až 3 regionálních prodejen.
Pro bližší informace nahlédněte do Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!