móda a produkty pro děti

z domova | 24.09.2018

Chuť podnikat rozhoduje

Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

z domova | 15.05.2018

Módní franšízy Made for Kids

TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

z domova | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

z domova | 19.04.2018

TulecTrend chce šít Evropě

Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

rozhovor týdne | 16.04.2018

Za růst vděčíme franšízingu

Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.

rozhovor týdne | 12.03.2018

Každý rok dvakrát tolik franšíz!

Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.

ze světa | 28.02.2018

Levi’s zažil rekordní rok

Společnost Levi Strauss & Co. chce letos otevřít 100 nových poboček. V posledním čtvrtletí 2017 její prodeje v Evropě vzrostly o 28 %.

z domova | 25.01.2018

Malá velikost, velký zákazník

Prodejce dětského zboží 5.10.15. vstoupil na český trh. Podnikatel profituje z pevně stanovené provize.

rozhovor týdne | 15.01.2018

V Česku LEGO stále láme rekordy

O konceptu světoznámé značky hovoří v rozhovoru týdne ředitelka divize LEGO wear výhradní distribuční společnosti SmartLife Jarmila Janíková.

z domova | 23.11.2017

Franšíza, která obléká muže

Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.

z domova | 15.11.2017

LEGO. Značka, která má ego

Největší výrobce hraček na světě oslavil v létě 85 let od svého vzniku. Dánská značka nabízí spolupráci i podnikatelům v Česku.

z domova | 20.09.2017

Těm nejmenším na míru

Česká firma na výrobu a prodej kojeneckého oblečení Tulec Trend pomalu vstupuje do 25. roku existence s novými franšízami v ČR i SR.

z domova | 29.08.2017

Coccodrillo už má 15 franšíz

Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.

z domova | 02.08.2017

Výdělek díky dovolené

Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.

z domova | 04.07.2017

Poklad z centra fantazie

Že uspět s franšízami lze i v zahraničí, dokládá Modrý slon. Internetové knižní vydavatelství se připravuje na expanzi do dalších zemí.

z domova | 30.06.2017

Byznys a děti do nepohody

Značka dětského oblečení do každého počasí Skiby Kids umí díky e-shopu franšízantům vytipovat města, kde je o její nabídku zájem.

z domova | 09.06.2017

Franšíza složená ze stavebnic

Učební metodika Brick by Brick pochází z USA, v Česku a na Slovensku se jí věnuje 10 franšíz. Děti nově učí i natáčet animované LEGO filmy.

z domova | 18.05.2017

Bota jménem Tamaris

Nulové poplatky a kompletní prodejní know-how. To je kombinace, která Tamaris podle majitelů zviditelnila mezi zájemci o licenci.

z domova | 05.05.2017

Déjà Vu sílí na Slovensku

Franšízová síť second handů z Prahy rychle expanduje v sousední zemi, zájem o nové franšízy trvá i mezi českými podnikateli.

2
3
4
5
další  
posledni