OBCHOD

rozhovor týdne | 13.08.2018

Nabídky z Česka i Slovenska

Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.

Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.

z domova | 09.07.2018

Červené franšízy na cesty

Síť prodejen Relay nabízí zájemcům o licenci vždy převzetí již existující pobočky. Franšízy vznikají především na exponovaných dopravních tepnách.

rozhovor týdne | 02.07.2018

Zájem o naše franšízy je konzistentní

Pro Německo a Rakousko máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání zkušeností pro další rozvoj, říká majitel tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.

rozhovor týdne | 25.06.2018

Striktní pravidla jsou v síti nutná

Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.

z domova | 13.06.2018

Levná franšíza pro elegány

Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.

z domova | 30.05.2018

Franšízy, v nichž šéfuje tělo

Na český trh míří další úspěšná polská franšízová značka. Body Chief se specializuje na chutné dietní pokrmy v krabičkách, které vozí zákazníkům až domů.

rozhovor týdne | 28.05.2018

Hledáme příležitost k expanzi v Česku

Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

z domova | 23.05.2018

Stylový, moderní. A výjimečný

Chcete patřit mezi naprostou špičku ve svém oboru? Francouzská značka pánské módy Pierre Cardin nabízí v ČR franšízovou licenci.

z domova | 15.05.2018

Módní franšízy Made for Kids

TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

z domova | 14.05.2018

Franšíza ze zavedené poradny

Síť výživových poraden Naturhouse hledá další franšízanty, kterým nabízí i převzetí zavedených poboček v některých okresech.

ze světa | 09.05.2018

Nová IKEA ve virtuální realitě

Švédská franšízová ikona IKEA testuje možnost vyzkoušet si nábytek v obchodech ve virtuální realitě. Plánuje i další růst mezinárodní sítě.

z domova | 03.05.2018

Byznys s hnědočerným zlatem

Na bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí láká nové franšízanty Uhlí Morava. Licenci nabízí zkušeným obchodníkům i investorům.

z domova | 27.04.2018

Roztomilý, zábavný, trendy

Koncept obchodů s designovými interiérovými doplňky Kioda nabízí to nejlepší z korejského online maloobchodu. Franšízanty hledá i v ČR.

z domova | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

z domova | 20.04.2018

Tabák a tisk, Traficonu zisk

Česká maloobchodní síť prodejen s tabákem a tiskovinami má 150 kmenových prodejen. Každý rok chce přidávat až 15 nových trafik.

z domova | 19.04.2018

TulecTrend chce šít Evropě

Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

ze světa | 17.04.2018

Láska a péče jako know-how

Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.

rozhovor týdne | 16.04.2018

Za růst vděčíme franšízingu

Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.

z domova | 05.04.2018

Malé potraviny ve velkých sítích

Malé prodejny potravin pomalu mizí v konkurenci supermarketů. Franšízám se však stále daří růst i díky spolupráci obchodů v síti.

2
3
4
5
další  
posledni