OBCHOD

z domova | 19.03.2018

Když víno i zisk teče proudem

Češi pijí stále více dražšího vína. Franšízové vinotéky Cavavin sázejí na pestrou nabídku, české Víno Hruška na výběr toho nejlepšího.

rozhovor týdne | 12.03.2018

Každý rok dvakrát tolik franšíz!

Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.

z domova | 07.03.2018

Obchody, kde vládne nábytek

Legendární švédská nábytkářská značka Ikea má ve franšízingu své následovníky i soupeře. V ČR nabízí licenci například tuzemská Orfa.

ze světa | 28.02.2018

Levi’s zažil rekordní rok

Společnost Levi Strauss & Co. chce letos otevřít 100 nových poboček. V posledním čtvrtletí 2017 její prodeje v Evropě vzrostly o 28 %.

ze světa | 27.02.2018

Voňavý byznys, vysoké zisky

Minimální investiční riziko představuje franšíza chorvatské značky L’Arome. Při nulových poplatcích nabízí vysoké marže na zboží.

z domova | 15.02.2018

Síla čisté přírody i tradice

Franšízu proslulé francouzské kosmetické značky Yves Rocher lze pořídit již od 1,5 milionu korun. Hodí se i do menších měst.

z domova | 13.02.2018

Sklizeno chystá novinky

Česká franšízová síť prodejen potravin Sklizeno bude konkurovat i kavárnám. Její obrat loni vzrostl o 40 %, letos chce překonat miliardu.

z domova | 05.02.2018

Růst díky novým trendům

Česká franšízová značka nehtové kosmetiky ENII-NAILS dodává služby a výrobky do evropských zemí, a profituje z módních trendů.

z domova | 31.01.2018

Podnikání, které uzdravuje

Český franšízový koncept Svět zdraví by se letos měl rozrůst o dalších 20 výživových poraden v ČR, SR, Polsku a Německu.

z domova | 29.01.2018

Podnikání s chutí

Česká síť prodejen s čajem a kávou Oxalis se zaměřuje na města s 30 až 50 tisíci obyvatel. Návratnost investic se pohybuje od 1,5 do 3 let.

z domova | 25.01.2018

Malá velikost, velký zákazník

Prodejce dětského zboží 5.10.15. vstoupil na český trh. Podnikatel profituje z pevně stanovené provize.

z domova | 16.01.2018

Prostřeno pro byznys

Švédský výrobce kuchyňského vybavení Duka nabízí spolupráci podnikatelům se znalostí maloobchodního trhu a kapitálem alespoň 1,5 mil. Kč.

z domova | 15.01.2018

IKEA se objeví v centru Prahy

Pop-up store na Václavském náměstí má představit sortiment nábytkářské franšízové značky IKEA v novém světle.

rozhovor týdne | 15.01.2018

V Česku LEGO stále láme rekordy

O konceptu světoznámé značky hovoří v rozhovoru týdne ředitelka divize LEGO wear výhradní distribuční společnosti SmartLife Jarmila Janíková.

z domova | 03.01.2018

Franšízy na síti

Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.

z domova | 18.12.2017

Konopných franšíz přibývá

Byznys s konopím zažívá boom nejen v Americe, ale i v Evropě. Z ČR pochází franšízový koncept Konopná lékárna.

z domova | 15.12.2017

Maďarská biosolária v Česku

KiwiSun nyní působí v 8 zemích, v Česku nabízí podnikatelům franšízovou i masterfranšízovou licenci na provozování zelených solárních studií.

z domova | 14.12.2017

Franšízy, které mění životy

K hranici 40 franšíz v Česku se blíží společnost It’s my life!, která se zabývá hubnoucími programy a podporou zdravého životního stylu.

moje franšíza | 11.12.2017

Čajová franšíza jako investice

Markéta Puzrlová byla státní úřednicí, když se rozhodla postavit na vlastní nohy. Jako franšízantka německé značky TeaGschwendner se cítí volná a svobodná.

z domova | 06.12.2017

Naturhouse upevnil svou síť

Španělská značka výživových poraden patří v ČR k nejprogresivnějším franšízovým firmám. Vhodná je pro manažersky zdatné podnikatele.

1
3
4
5
další  
posledni