OBCHOD

rozhovor týdne | 28.05.2018

Hledáme příležitost k expanzi v Česku

Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

z domova | 23.05.2018

Stylový, moderní. A výjimečný

Chcete patřit mezi naprostou špičku ve svém oboru? Francouzská značka pánské módy Pierre Cardin nabízí v ČR franšízovou licenci.

z domova | 15.05.2018

Módní franšízy Made for Kids

TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

z domova | 14.05.2018

Franšíza ze zavedené poradny

Síť výživových poraden Naturhouse hledá další franšízanty, kterým nabízí i převzetí zavedených poboček v některých okresech.

ze světa | 09.05.2018

Nová IKEA ve virtuální realitě

Švédská franšízová ikona IKEA testuje možnost vyzkoušet si nábytek v obchodech ve virtuální realitě. Plánuje i další růst mezinárodní sítě.

z domova | 03.05.2018

Byznys s hnědočerným zlatem

Na bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí láká nové franšízanty Uhlí Morava. Licenci nabízí zkušeným obchodníkům i investorům.

z domova | 27.04.2018

Roztomilý, zábavný, trendy

Koncept obchodů s designovými interiérovými doplňky Kioda nabízí to nejlepší z korejského online maloobchodu. Franšízanty hledá i v ČR.

z domova | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

z domova | 20.04.2018

Tabák a tisk, Traficonu zisk

Česká maloobchodní síť prodejen s tabákem a tiskovinami má 150 kmenových prodejen. Každý rok chce přidávat až 15 nových trafik.

z domova | 19.04.2018

TulecTrend chce šít Evropě

Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

ze světa | 17.04.2018

Láska a péče jako know-how

Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.

rozhovor týdne | 16.04.2018

Za růst vděčíme franšízingu

Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.

z domova | 05.04.2018

Malé potraviny ve velkých sítích

Malé prodejny potravin pomalu mizí v konkurenci supermarketů. Franšízám se však stále daří růst i díky spolupráci obchodů v síti.

z domova | 19.03.2018

Když víno i zisk teče proudem

Češi pijí stále více dražšího vína. Franšízové vinotéky Cavavin sázejí na pestrou nabídku, české Víno Hruška na výběr toho nejlepšího.

rozhovor týdne | 12.03.2018

Každý rok dvakrát tolik franšíz!

Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.

z domova | 07.03.2018

Obchody, kde vládne nábytek

Legendární švédská nábytkářská značka Ikea má ve franšízingu své následovníky i soupeře. V ČR nabízí licenci například tuzemská Orfa.

ze světa | 28.02.2018

Levi’s zažil rekordní rok

Společnost Levi Strauss & Co. chce letos otevřít 100 nových poboček. V posledním čtvrtletí 2017 její prodeje v Evropě vzrostly o 28 %.

ze světa | 27.02.2018

Voňavý byznys, vysoké zisky

Minimální investiční riziko představuje franšíza chorvatské značky L’Arome. Při nulových poplatcích nabízí vysoké marže na zboží.

z domova | 15.02.2018

Síla čisté přírody i tradice

Franšízu proslulé francouzské kosmetické značky Yves Rocher lze pořídit již od 1,5 milionu korun. Hodí se i do menších měst.

z domova | 13.02.2018

Sklizeno chystá novinky

Česká franšízová síť prodejen potravin Sklizeno bude konkurovat i kavárnám. Její obrat loni vzrostl o 40 %, letos chce překonat miliardu.

1
3
4
5
další  
posledni