OBCHOD

z domova | 05.12.2017

Dobrý obchod s Bon Bonem

Úspěšná česká značka čokolády a pralinek vyrostla z ruční rodinné výrobny v Táboře. Pro uchazeče o franšízy má vytipované prostory.

z domova | 04.12.2017

Uzeniny a maso v české síti

Uzenářství Chodura letos otevřelo 3 nové prodejny. Podnikatelskou příležitost nabízí franšízantům s finančním zajištěním a nadšením pro práci.

z domova | 23.11.2017

Franšíza, která obléká muže

Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.

z domova | 20.11.2017

Cavavin, franšíza plná vín

Na český trh míří francouzská franšízová značka Cavavin, která ve svých vinotékách nabízí již 30 let vína nejen z proslulých oblastí Bordeaux, Burgundska a údolí Loiry.

z domova | 15.11.2017

LEGO. Značka, která má ego

Největší výrobce hraček na světě oslavil v létě 85 let od svého vzniku. Dánská značka nabízí spolupráci i podnikatelům v Česku.

ze světa | 08.11.2017

I Adidas chce blíž k lidem

Německá značka sportovního oblečení a bot se chce zaměřit na digitální trh a globální kontrolu svých 13 tisíc franšízových poboček.

z domova | 06.11.2017

Byznys pro domácí mazlíčky

Švédská franšízová síť pro prodej krmiva Husse roste v celé Evropě, i v ČR už má díky 24 franšízám pokryté takřka celé území.

ze světa | 30.10.2017

Franšízy zachraňují Coca-Colu

Největší výrobce nealkoholických nápojů na světě hlásí po letech propadu nárůst zisků o téměř 40 % i díky opětovnému refranšízingu.

z domova | 24.10.2017

Franšíza pro mlsné jazýčky

Sýrárna může vzniknout v každém městě, hlásá franšízová síť Boutique Gurmán. Návratnost investice od půl milionu bývá dva roky.

z domova | 20.10.2017

Zdravá gastronomie z Česka

Patří mezi tzv. krabičkové diety, vlastní pokrmy nabízí i v Maďarsku a Německu. Franšíza Fitness Food Menu vyžaduje kvalifikaci.

z domova | 16.10.2017

Franšíza a dropshipping

Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.

z domova | 10.10.2017

Madeta oživuje mléčné bary

Mlékárna Madeta se chystá rozšiřovat prostřednictvím prodejní sítě, jejíž součástí by mohly být i franšízové pobočky.

z domova | 09.10.2017

Kioda expanduje do Evropy

Součástí rodiny společnosti Kioda se můžete stát i vy. Populární korejský koncept obchodů, který dobyl asijský trh, přichází s nabídkou franšíz také do Evropy.

rozhovor týdne | 02.10.2017

Podnikání s vůněmi boří hranice

Franšíza L’Arome se v uplynulém roce rozšířila na několik trhů. Jaké je tajemství rychlé expanze značky a podmínky spolupráce popisuje Davor Bagić, tvůrce konceptu.

z domova | 21.09.2017

Byznys na městských tepnách

Pont Market se chystá na rekonstrukci sítě obchodů s potravinami včetně Masarykova nádraží v Praze, i modernizaci loga a designu.

z domova | 20.09.2017

Těm nejmenším na míru

Česká firma na výrobu a prodej kojeneckého oblečení Tulec Trend pomalu vstupuje do 25. roku existence s novými franšízami v ČR i SR.

z domova | 29.08.2017

Coccodrillo už má 15 franšíz

Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.

z domova | 23.08.2017

Byznys s krásnýma rukama

ENII-NAILS v září otevře pobočky v Olomouci a Bratislavě. Značka hledá nové franšízanty se zájmem o provozování nehtového salonu.

rozhovor týdne | 14.08.2017

S dietami uspějí jen ti nejlepší

Franšízová síť Dietavkrabicce.cz má aktuálně 5 poboček a na 10 tisíc klientů. Nejen o boomu diet v krabičce hovořila manažerka společnosti Martina Vojtíšková.

z domova | 02.08.2017

Výdělek díky dovolené

Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.

1
2
4
5
další  
posledni