OBCHOD

z domova | 05.02.2018

Růst díky novým trendům

Česká franšízová značka nehtové kosmetiky ENII-NAILS dodává služby a výrobky do evropských zemí, a profituje z módních trendů.

z domova | 31.01.2018

Podnikání, které uzdravuje

Český franšízový koncept Svět zdraví by se letos měl rozrůst o dalších 20 výživových poraden v ČR, SR, Polsku a Německu.

z domova | 29.01.2018

Podnikání s chutí

Česká síť prodejen s čajem a kávou Oxalis se zaměřuje na města s 30 až 50 tisíci obyvatel. Návratnost investic se pohybuje od 1,5 do 3 let.

z domova | 25.01.2018

Malá velikost, velký zákazník

Prodejce dětského zboží 5.10.15. vstoupil na český trh. Podnikatel profituje z pevně stanovené provize.

z domova | 16.01.2018

Prostřeno pro byznys

Švédský výrobce kuchyňského vybavení Duka nabízí spolupráci podnikatelům se znalostí maloobchodního trhu a kapitálem alespoň 1,5 mil. Kč.

z domova | 15.01.2018

IKEA se objeví v centru Prahy

Pop-up store na Václavském náměstí má představit sortiment nábytkářské franšízové značky IKEA v novém světle.

rozhovor týdne | 15.01.2018

V Česku LEGO stále láme rekordy

O konceptu světoznámé značky hovoří v rozhovoru týdne ředitelka divize LEGO wear výhradní distribuční společnosti SmartLife Jarmila Janíková.

z domova | 03.01.2018

Franšízy na síti

Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.

z domova | 18.12.2017

Konopných franšíz přibývá

Byznys s konopím zažívá boom nejen v Americe, ale i v Evropě. Z ČR pochází franšízový koncept Konopná lékárna.

z domova | 15.12.2017

Maďarská biosolária v Česku

KiwiSun nyní působí v 8 zemích, v Česku nabízí podnikatelům franšízovou i masterfranšízovou licenci na provozování zelených solárních studií.

z domova | 14.12.2017

Franšízy, které mění životy

K hranici 40 franšíz v Česku se blíží společnost It’s my life!, která se zabývá hubnoucími programy a podporou zdravého životního stylu.

moje franšíza | 11.12.2017

Čajová franšíza jako investice

Markéta Puzrlová byla státní úřednicí, když se rozhodla postavit na vlastní nohy. Jako franšízantka německé značky TeaGschwendner se cítí volná a svobodná.

z domova | 06.12.2017

Naturhouse upevnil svou síť

Španělská značka výživových poraden patří v ČR k nejprogresivnějším franšízovým firmám. Vhodná je pro manažersky zdatné podnikatele.

z domova | 05.12.2017

Dobrý obchod s Bon Bonem

Úspěšná česká značka čokolády a pralinek vyrostla z ruční rodinné výrobny v Táboře. Pro uchazeče o franšízy má vytipované prostory.

z domova | 04.12.2017

Uzeniny a maso v české síti

Uzenářství Chodura letos otevřelo 3 nové prodejny. Podnikatelskou příležitost nabízí franšízantům s finančním zajištěním a nadšením pro práci.

z domova | 23.11.2017

Franšíza, která obléká muže

Značka pánské módy Repablo nepožaduje poplatky, franšízanti investují jen do pobočky. Spolupráci nabízí i multibrandovým prodejnám.

z domova | 20.11.2017

Cavavin, franšíza plná vín

Na český trh míří francouzská franšízová značka Cavavin, která ve svých vinotékách nabízí již 30 let vína nejen z proslulých oblastí Bordeaux, Burgundska a údolí Loiry.

z domova | 15.11.2017

LEGO. Značka, která má ego

Největší výrobce hraček na světě oslavil v létě 85 let od svého vzniku. Dánská značka nabízí spolupráci i podnikatelům v Česku.

ze světa | 08.11.2017

I Adidas chce blíž k lidem

Německá značka sportovního oblečení a bot se chce zaměřit na digitální trh a globální kontrolu svých 13 tisíc franšízových poboček.

z domova | 06.11.2017

Byznys pro domácí mazlíčky

Švédská franšízová síť pro prodej krmiva Husse roste v celé Evropě, i v ČR už má díky 24 franšízám pokryté takřka celé území.

1
2
4
5
další  
posledni