OBCHOD
Nový design do roku 2024
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Rozjíždíme byznys ve stavebnictví
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Zákazníci se do našich obchodů vrátili
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Tak trochu jiný módní byznys
Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.
Máme za sebou rok plný výzev a změn
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Otevíráme obchod s kávou a čajem
Specializované prodejny značky Oxalis jsou podnikatelskou příležitostí i do menších měst. Jakou podporu franšízor nabízí?
Franšíza nejen pro stavebníky
Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?
Otevíráme obchod s uzeninou
Značka Chodura s více jak 100letou tradicí má na trhu 23 poboček, 9 z nich provozují franšízanti. Jaké vlastnosti u nich poskytovatel licence hledá?
Restart gastroprovozů díky novému směru
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Nos na byznys
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Podnikání tváří v tvář zákazníkům
Síť prodejen tisku a tabáku Relay má na trhu 143 poboček. Rozjet podnikání s ní lze takřka ihned. A bez velké investice.
Trh s konopnými produkty bude růst
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
OMV slaví 30 let v Česku
V současnosti má síť čerpacích stanic u nás 140 poboček. Příležitost k podnikání nabízí i franšízovým partnerům. Jak velká na ně čeká investice?
Dobře upečený byznys
Franšízový koncept Náš chléb vaše pekárna nabízí zájemcům o licence 2 typy franšíz. Kolik musí investovat?
Byznys zaměřený na děti
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Ze zaměstnankyně majitelkou
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Čeká nás redesign poboček i expanze
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Byznys na míru
Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.
Byznys stovky vůní
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Šťastná sedmička pro franšízu
Síť prodejen pracovního oblečení Ardon se i díky franšízantům rozrůstá. Daří se značce plnit plán, který si pro letošek stanovila?