OBCHOD

potraviny a tabák | 05.07.2021

V hledáčku máme krajská města

„Zájem o naše franšízové licence je momentálně vyšší než v minulých letech,“ prozrazuje Michal Syrovátko, business development manager konceptu Sklizeno.

dům, byt a zahrada | 21.06.2021

Stavěl dům a vybudoval byznys

Zkušenosti s franšízovým podnikáním Radek Chalupník měl. S franšízou Maxeco se však pustil do zcela nového oboru.

potraviny a tabák | 16.06.2021

Expanze na západ i jih Čech

Plány, které si franšízová síť Uzenářství Chodura pro letošní rok nastavila, se daří plnit. Na začátku června zahájila provoz nová prodejna v Plzni a další je ve výstavbě.

obchod - různé | 14.06.2021

Rozšíření sortimentu i cest k zákazníkům

Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.

obchod - různé | 09.06.2021

Zelený zisk s franšízou

Franšízový koncept Cbweed chystá rozšíření obchodů s konopnými produkty po celém Česku. Jak rychlá je pro franšízanty návratnost investice?

lékárny a zdraví | 07.05.2021

Zájem o licence i služby DietaFit stále roste

Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.

potraviny a tabák | 05.05.2021

Práce s lidmi je v mém podnikání základ

Franšízantkou Traficon je Žaneta Funkeová více než 9 let. Co nejvíce oceňuje na podnikání pod hlavičkou zavedeného konceptu?

dům, byt a zahrada | 21.04.2021

Franšíze Solodoor rostou prodeje i pobočková síť

Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.

potraviny a tabák | 17.03.2021

E-shop pro každou prodejnu

Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.

potraviny a tabák | 15.03.2021

Oxalis roste navzdory krizi

„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.

kosmetika a drogerie | 01.03.2021

Blíž k zákazníkům během lockdownu

Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.

móda pro děti a dospělé | 14.12.2020

Rostoucí zájem o licence

Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.

dům, byt a zahrada | 14.12.2020

Zisk během tří měsíců provozu

„Svou prodejnu Solodoor jsem otevřela v březnu. Pak přišel koronavirus a vládní opatření. I přesto se mi podařilo úspěšně byznys rozjet," prozrazuje franšízantka Linda Andrlová.

dům, byt a zahrada | 30.11.2020

Potenciál dalšího růstu

Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.

dům, byt a zahrada | 23.11.2020

Pro naše franšízanty máme práci

„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.

dům, byt a zahrada | 09.11.2020

Moderní technologie ve franšíze

„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.

móda pro děti a dospělé | 04.11.2020

Franšíza jako řešení krize?

Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.

móda pro děti a dospělé | 12.10.2020

Ardon se zaměřuje na franšízu

Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.

potraviny a tabák | 07.10.2020

Nové prodejny i změny stávajících

Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.

lékárny a zdraví | 05.10.2020

Obliba u zákazníků roste

Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.

  první
  předchozí
2
3
5
6
další  
posledni