OBCHOD
V hledáčku máme krajská města
„Zájem o naše franšízové licence je momentálně vyšší než v minulých letech,“ prozrazuje Michal Syrovátko, business development manager konceptu Sklizeno.
Stavěl dům a vybudoval byznys
Zkušenosti s franšízovým podnikáním Radek Chalupník měl. S franšízou Maxeco se však pustil do zcela nového oboru.
Expanze na západ i jih Čech
Plány, které si franšízová síť Uzenářství Chodura pro letošní rok nastavila, se daří plnit. Na začátku června zahájila provoz nová prodejna v Plzni a další je ve výstavbě.
Rozšíření sortimentu i cest k zákazníkům
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Zelený zisk s franšízou
Franšízový koncept Cbweed chystá rozšíření obchodů s konopnými produkty po celém Česku. Jak rychlá je pro franšízanty návratnost investice?
Zájem o licence i služby DietaFit stále roste
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Práce s lidmi je v mém podnikání základ
Franšízantkou Traficon je Žaneta Funkeová více než 9 let. Co nejvíce oceňuje na podnikání pod hlavičkou zavedeného konceptu?
Franšíze Solodoor rostou prodeje i pobočková síť
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
E-shop pro každou prodejnu
Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.
Oxalis roste navzdory krizi
„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.
Blíž k zákazníkům během lockdownu
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Rostoucí zájem o licence
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zisk během tří měsíců provozu
„Svou prodejnu Solodoor jsem otevřela v březnu. Pak přišel koronavirus a vládní opatření. I přesto se mi podařilo úspěšně byznys rozjet," prozrazuje franšízantka Linda Andrlová.
Potenciál dalšího růstu
Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.
Pro naše franšízanty máme práci
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.
Moderní technologie ve franšíze
„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.
Franšíza jako řešení krize?
Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.
Ardon se zaměřuje na franšízu
Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.
Nové prodejny i změny stávajících
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Obliba u zákazníků roste
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.