OBCHOD

potraviny a tabák | 27.01.2020

Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy

K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.

potraviny a tabák | 20.01.2020

Před konkurencí si budujeme náskok

Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

dům, byt a zahrada | 13.01.2020

Rostoucí prodeje franšízantů

V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.

lékárny a zdraví | 18.12.2019

Byznys v krabičce

Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?

móda pro děti a dospělé | 25.11.2019

Podnikání šité na míru

Proniknout do každé evropské země včetně Česka. Takový je plán módní značky Brutale, která je novinkou v Katalogu franšíz.

kosmetika a drogerie | 22.11.2019

Pestrobarevný byznys

Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.

móda pro děti a dospělé | 21.10.2019

Úspěch díky jedinečnosti

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2019

Příležitost pro menší města

Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.

móda pro děti a dospělé | 23.09.2019

Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti

„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

kosmetika a drogerie | 02.09.2019

Nová místa pro obchody si pečlivě vybíráme

„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

potraviny a tabák | 29.07.2019

Funkčnost konceptu jsme sami otestovali

Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.

dům, byt a zahrada | 22.07.2019

U franšízantů hledáme obchodního ducha

V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.

kosmetika a drogerie | 10.07.2019

Sázka na hybrid

Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

lékárny a zdraví | 01.07.2019

Naši franšízanti musí mít skutečný zájem o obor

Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.

dům, byt a zahrada | 26.06.2019

Dveře byznysu dokořán

Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.

móda pro děti a dospělé | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

kosmetika a drogerie | 27.05.2019

Franšíza pro profíky i začátečníky

„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.

dům, byt a zahrada | 22.05.2019

Rebranding a franšíza

Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.

potraviny a tabák | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

  první
  předchozí
4
5
7
8
další  
posledni