OBCHOD
Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy
K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.
Před konkurencí si budujeme náskok
Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Rostoucí prodeje franšízantů
V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.
Byznys v krabičce
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?
Podnikání šité na míru
Proniknout do každé evropské země včetně Česka. Takový je plán módní značky Brutale, která je novinkou v Katalogu franšíz.
Pestrobarevný byznys
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.
Úspěch díky jedinečnosti
Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.
Příležitost pro menší města
Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.
Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti
„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.
Během několika let obsadíme celé Česko
„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.
Nová místa pro obchody si pečlivě vybíráme
„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Funkčnost konceptu jsme sami otestovali
Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.
U franšízantů hledáme obchodního ducha
V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.
Sázka na hybrid
Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!
Naši franšízanti musí mít skutečný zájem o obor
Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.
Dveře byznysu dokořán
Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.
Podnikání v módní branži
Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.
Franšíza pro profíky i začátečníky
„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.
Rebranding a franšíza
Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.
Bez lepku i bez poplatku
Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.