SLUŽBY

z domova | 05.09.2018

Na špičce díky franšíze

Stát se předním poskytovatelem mobilních aplikací a webových stránek v České republice. To je cíl společnosti EaziApps. Pomoci jí v tom mají i franšízanti.

z domova | 03.09.2018

S novým franšízantem v Olomouci

Po dvouleté pauze se do hanácké metropole vrací restaurace Potrefená husa, pivovarský koncept společnosti Pivovary Staropramen.

z domova | 31.08.2018

Vzděláváním k zisku

Mají za sebou téměř pět let působení a blíží se k 15. pobočce. I v oblasti vzdělávání může existovat dobře fungující franšíza. 2plus2 Škola Matematiky je toho důkazem.

ze světa | 30.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola vstoupí do obchodování s kávou s franšízovou licencí Costa Coffee od společnosti British Whitbread.

moje franšíza | 29.08.2018

Franšízou k plnění dětských snů

Jeho cílem je vychovávat velké profesionální fotbalisty, zastupuje proto v Česku franšízovou síť fotbalových škol Socatots. Spolupráce s britským konceptem je pro Michala Ogorka zároveň splněním dětského snu.

z domova | 22.08.2018

Prostor pro gastro franšízy roste

Problémem gastronomických franšízových konceptů je často nedostatek kvalitních míst pro jejich pobočky. Současný trend jim nahrává. Obchodní centra zvětšují tzv. food courty.

rozhovor týdne | 20.08.2018

Letos 6 nových poboček

Restaurace Pizza Coloseum na náměstí každého města s více než 100 tisíci obyvateli. Takový je cíl Tomáše Přibyla, výkonného ředitele společnosti Coloseum Restaurants.

z domova | 20.08.2018

Francouzský gigant míří do Česka

Na český trh chce vstoupit pekárenský řetězec Délifrance. Jejich francouzské delikatesy jsou k mání v pobočkách po celém světě.

z domova | 17.08.2018

Nejznámější franšíza vydává vlastní měnu

Světoznámý fastfoodový řetězec McDonald`s chystá velkolepé oslavy na počest jejich nejslavnějšího produktu. Big Mac slaví 50. narozeniny.

z domova | 15.08.2018

Tým Expense Reduction Analysts se rozrostl

Svých 23 let zkušeností z oboru logistiky se Jiří Kunz rozhodl zúročit jako nový partner franšízového konceptu Expense Reduction Analysts (ERA).

z domova | 13.08.2018

Franšíza s citem pro tělo

Způsob jak rychle a v krátkém čase dostat své tělo do odpovídající kondice nabízí koncept franšízového systému Body Express pod označením EMS (elektro-myo stimulace).

ze světa | 03.08.2018

Franšíza pro rodinu

Rodinná síť amerických restaurací Denny´s chce vstoupit na evropský trh. Exluzivní licenci nabízí i českým podnikatelům.

z domova | 01.08.2018

Byznys nejen pro milovníky piva

Dva roky pracovali majitelé Original Beer Spa na vytvoření franšízového konceptu. Letos v lednu začali aktivně hledat franšízanty pro rozvoj sítě.

rozhovor týdne | 30.07.2018

S franšízantem musíme být na jedné vlně

Co všechno obnáší spolupráce se značkou RE/MAX a jaká jsou vzájemná očekávání, přiblížil Milan Žák, CEO Kreuziger&Sobotik, s.r.o.

z domova | 30.07.2018

Poe Poe vyráží za úspěchem do ciziny

Český fast-foodový koncept Poe Poe míří prostřednictvím franšízingu do dalších zemí Evropské unie. Na expanzi v tuzemsku však nezapomíná.

z domova | 27.07.2018

Expanze na začátku prázdnin

Česká pošta pokračuje v rozšiřování sítě Partner. Hned pět nových poboček pod tímto označením začalo fungovat od července.

z domova | 25.07.2018

Garantovaný nájem i podnikání

Tuzemský projekt Garantovaný nájem nabízí licence pro podnikání. Franšízant profituje z dlouhodobého pronájmu klientských bytových prostor a dalších přidružených služeb.

rozhovor týdne | 23.07.2018

Podnikatelům nabízíme i minifranšízy

Příští rok oslaví franšízový koncept Business for Breakfast 10 let na českém trhu. O plánech a rozšíření podnikatelských klubů do okresních měst hovoří ředitelka pro ČR Kamila Zárychtová.

z domova | 19.07.2018

Navařeno od Sklizena pomůže s večeří

Franšízová síť obchodů s kvalitními potravinami Sklizeno chce svým zákazníkům usnadnit život, jak jen je to možné. Jde na to s novým konceptem Navařeno od Sklizena.

ze světa | 17.07.2018

Arby's překročila další milník

Americká franšízová síť Arby's otevřela 1000. restauraci s novým designem. Inovativní formát restaurací zvýšil hodnotu značky, jejíž zisky již 7. rokem po sobě rostou.

1
3
4
5
další  
posledni