SLUŽBY
Ženy za kormidlem byznysu
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Česká Helen Doron English na špici
Do turecké Antalye se sjeli master-franšízanti Helen Doron English z celého světa. Chybět tak nemohl ani ten z Česka.
Od baget k pizze
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Práce, zisk i zábava
Vzdělávací franšíze Edukido se daří růst. Nejrychleji to jde na Balkáně, zájem má i o rozvoj v Česku a na Slovensku.
Byznys s hladkou kůží
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Podnikáme s trdelníkem
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
150 franšíz na trhu
Rok 2022 přinesl finanční skupině Partners růst. Obrat celé skupiny dosáhl 3,5 miliardy Kč. Dařilo se i Partners Marketům.
Otevíráme pizzerii s franšízou
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
Na trhu může být až 50 poboček
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Expanze u nás i v zahraničí
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Pro členy mých boardů jsem parťák
Kariéru v korporátu vyměnila Ingrid Šůrová za vlastní podnikání. Už 6 let pomáhá majitelům firem v rozvoji jako franšízantka značky TAB.
Vzhůru na západ
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou Next Reality mám velké plány
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
UGO dává franšízantům možnost růst
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Subway s novým majitelem?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
V centrech měst i obchoďácích
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Otevíráme kavárnu s výběrovou kávou
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Školní bufety ve franšíze
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Rok 2022 byl pro nás ve znamení růstu
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Sladká franšíza na cestě za expanzí
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.