rozdělení trhu

ze světa | 01.10.2018

Grandiózní a atypický

Je to více než dva roky, co Starbucks oznámil, že vstoupí na italský trh. První kavárna byla otevřena začátkem září v Miláně, v exkluzivním formátu.

ze světa | 28.09.2018

Podnikání dva v jednom

Partnerovi, který se dobře vyzná na českém trhu, nabízí exkluzivní licenci i americký řetězec Dairy Queen. Spojuje myšlenku restaurace a cukrárny v jednom.

z domova | 26.09.2018

Revoluce díky novým technologiím

Franšízová síť jazykových škol Helen Doron English inovovala materiály pro výuku svých studentů. Pořád také nabízí možnost zapojení do sítě franšízantům v nových lokalitách.

z domova | 24.09.2018

Chuť podnikat rozhoduje

Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

z domova | 21.09.2018

UGO chystá další rozvoj franšízy

Síť salaterií a freshbarů značky UGO letos předala celkem 9 již existujících poboček do rukou franšízantů. V tomto trendu hodlá pokračovat.

rozhovor týdne | 17.09.2018

Nově v Maďarsku i Bosně a Hercegovině

V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

z domova | 17.09.2018

Franšíza pro muže i mladé gentlemany

Originální styl poboček a návratnost investice do jednoho roku. To je franšíza konceptu The Original Barber.

z domova | 14.09.2018

Vzhůru s franšízou do Brna

Hudební volnočasové školy pro děti Malý muzikant najdete hlavně po Praze. Rozrůstají se ale i do dalších měst republiky, a to díky konceptu franšízy.

moje franšíza | 11.09.2018

První a úspěšní

Už 10 let podniká Robert Smetana se svou manželkou s franšízovým konceptem Naturhouse. Byl historicky prvním franšízantem, který získal licenci této sítě výživových poraden.

z domova | 10.09.2018

Sklizeno a Fruitisimo pohromadě

Ve dvou se to lépe táhne. To si řeklo vedení franšízových sítí Sklizeno a Frutisimo a 1. září otevřelo první společnou prodejnu.

rozhovor týdne | 10.09.2018

Prostor pro nové franšízy

Jazykové školy, začínající podnikatelé i jazykoví lektoři. Ti všichni se mohou ucházet o franšízovou licenci Direct Method for English, říká Adela Masaryková, manažerka společnosti Empire CZ.

z domova | 05.09.2018

Na špičce díky franšíze

Stát se předním poskytovatelem mobilních aplikací a webových stránek v České republice. To je cíl společnosti EaziApps. Pomoci jí v tom mají i franšízanti.

z domova | 03.09.2018

S novým franšízantem v Olomouci

Po dvouleté pauze se do hanácké metropole vrací restaurace Potrefená husa, pivovarský koncept společnosti Pivovary Staropramen.

rozhovor týdne | 03.09.2018

Černé zlato ve franšíze

Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.

z domova | 31.08.2018

Vzděláváním k zisku

Mají za sebou téměř pět let působení a blíží se k 15. pobočce. I v oblasti vzdělávání může existovat dobře fungující franšíza. 2plus2 Škola Matematiky je toho důkazem.

ze světa | 30.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola vstoupí do obchodování s kávou s franšízovou licencí Costa Coffee od společnosti British Whitbread.

moje franšíza | 29.08.2018

Franšízou k plnění dětských snů

Jeho cílem je vychovávat velké profesionální fotbalisty, zastupuje proto v Česku franšízovou síť fotbalových škol Socatots. Spolupráce s britským konceptem je pro Michala Ogorka zároveň splněním dětského snu.

rozhovor týdne | 27.08.2018

Přinášíme nový koncept PONT to go

Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.

z domova | 22.08.2018

Prostor pro gastro franšízy roste

Problémem gastronomických franšízových konceptů je často nedostatek kvalitních míst pro jejich pobočky. Současný trend jim nahrává. Obchodní centra zvětšují tzv. food courty.

rozhovor týdne | 20.08.2018

Letos 6 nových poboček

Restaurace Pizza Coloseum na náměstí každého města s více než 100 tisíci obyvateli. Takový je cíl Tomáše Přibyla, výkonného ředitele společnosti Coloseum Restaurants.

1
3
4
5
další  
posledni