Fórum k článku: Úspěch potřebuje informace 71

Andrea Jiná 10.10.2014 *.telcel.cust.sloane.cz

10
O ČIA jsem v životě neslyšela.

Jan Kavka 19.11.2014 *.82-99-180-94.static.bluetone.cz

1

Jä jsem už něco slyel...

06.10.2014

Úspěch potřebuje informace

Mediální sféra prochází v posledních letech velkými změnami, mění se i ČIANEWS? V čem se liší vaše zpravodajství od ostatních médií? ČIANEWS je soukromá zpravodajská agentura, která se zaměřuje na tvorbu a zpracování aktuálního ekonomického zpravodajství pro management a vlastníky firem. Specializujeme se na ekonomiku a trhy v České republice a máme jasně zacílenou klientelu, která od nás očekává, že získá informace, které jinde nenajde, a ve formátu, který vyhovuje časovému vytížení manažera. Také se často ptáme na to, co ostatní média nezajímá. Samozřejmě, že se ve výsledkové sezóně překrýváme s jinými médii, protože jejich redaktoři byli také na stejné tiskové konferenci. My ale vypíchneme to podstatné a současně jsme schopni nabídnout podrobnější informace v širším kontextu, takže naši klienti se dostanou ke všemu, co potřebují vědět, díky několika kliknutím. Zásadní rozdíl je také v tom, že se nevěnujeme kauzám a nehrajeme „hru“, kdy je někdo někým osočen a pak vše „vyšumí“. Bulvarizace médií je tedy to, co se nás opravdu netýká. Ekonomická redakce ČIANEWS vydává denně více než 400 zpráv z ekonomiky ČR a publikuje desítky zpravodajských přehledů týdně. Mezi klienty patří významné korporace, střední firmy a jejich management. ČIA je dlouholetým partnerem globálních sítí Dow Jones, APA či Internet Securities a dalších evropských agentur.

Ostatní kategorie

PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.

Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.

Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.