UGO

Informace o franšízovém systému

Popis franšízového systému

Společnost UGO trade, s.r.o., provozuje ve franšíze fresh bary značek UGO. Vznik sítě se datuje do roku 2006, kdy byla otevřena první provozovna a během svého 10 letého působení vybudovala společnost síť provozoven pod značkou UGO Freshbar, která je dnes tvořena 51 pobočkami v Česku a na Slovensku. Kromě UGO Freshbarů rozvíjí společnost UGO trade s.r.o. koncept restaurací UGO SALATERIE, kterých je momentálně 12. Od roku 2012 je společnost součástí velké rodiny KOFOLA a.s.

UGO usiluje o zvýšení dostupnosti  čerstvého jídla a šťáv z kvalitních surovin s jasným původem. Přispívá ke zdraví a dobrému pocitu, všech kteří UGO následují, a které UGO inspiruje. Společnost je průkopníkem nových trendů v segmentu čerstvého jídla a nápojů. Díky bohatým zkušenostem je dnes UGO schopno přizpůsobit provoz fresh baru či restaurace konkrétním místům dle jeho specifik, zavádět pravidelně nové produkty do nabídky, neustále inovovat používané marketingové nástroje, zajistit kvalitní dodavatelsko-odběratelské vztahy, nákladově optimalizovat činnost franchisanta a chránit franchisanta před vlivy, které by mohly negativně ovlivnit jeho podnikání. Franchisingový vztah považuje společnost za dlouhodobé propojení dvou obchodních partnerů s cílem úspěchu obou zúčastněných stran a tomuto přístupu přizpůsobuje také své franchisingové podmínky.

Freshe a saláty jsou synonymem zdravého životního stylu, proto si také společnost klade za cíl být lídrem v oblasti čerstvého jídla a nápojů. Odpovědnost vůči zákazníkům se projevuje v podobě řešení nejnáročnějších úkolů týkajících se zákaznického servisu, dodržování vysokých hygienických standardů a zajištění jasného původu surovin. Unikátní kombinace čerstvého ovoce a zeleniny jsou sestaveny v souladu s nejnovějšími trendy a jsou zajímavé nejen díky osvědčeným chutím, nýbrž i využití netradičních surovin jako quinoa, chia semínka, exotické druhy ovoce a zeleniny či bylinek. Kombinace ovoce a zeleniny jsou jedinečné svou lahodnou chutí a vysokým obsahem vitamínů. Komplexnost celé nabídky dotváří originální a na trhu velmi unikátní točená zmrzlina pod značkou UGO fresh ice cream vyráběná přímo na provozovně juice baru podle vlastní receptury, dále pak ovocné a zeleninové saláty a wrapy. Jedinečným produktem jsou čerstvé šťávy zpracované přímo v lahvičkách díky vysokému tlaku na speciální paskalizační lince v Krnově, známé jako UGO LAHVIČKY. Stále rostoucí trend zdravého životního stylu dává tomuto konceptu vysoký potenciál růstu také v budoucnosti.

UGO trade s.r. o. nabízí franchisingovou spolupráci v rámci České a Slovenské republiky.

www.ugo.cz

Vlastní provozovny

34 ČR
5 SR

Franšízové provozovny

35 ČR
8 SR

Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty

Podpora pro franchisanty

  • Pomoc, koordinace a schválení vhodné lokality, jednání s pronajímatelem
  • Zpracování dispozice fresh baru s ohledem na optimalizaci výrobních procesů
  • Zpracování projektové dokumentace a vizualizace
  • Zajištění všech povolení výstavby a koordinace dodavatelů
  • Realizace dodavatelského tendru na dodávku výstavby fresh baru za účelem optimalizace investice
  • Koordinace výstavby provozovny a zajištění všech dodavatelských služeb a dodávek
  • Vstupní i průběžná školení
  • Výběrové řízení pro nábor prvních zaměstnanců franchisanta
  • Školení franchisanta na jedné z provozoven UGO Freshbaru nebo UGOVA Salaterie včetně certifikace
  • Komplexní provozní příručka – franšízový a tréninkový manuál
  • Marketingová podpora lokální i celostátní, návrh úvodní marketingové kampaně při otevření provozovny
  • Vývoj nových produktů a zavádění do nabídky
  • Informační systém
  • Pravidelné vyhodnocování nákladové optimalizace, benchmark z vlastní sítě
  • Začlenění do dodavatelsko-odběratelských vztahů, čímž franchisant čerpá výhodné synergické efekty plynoucí z celé sítě
  • Provozní a manažerské poradenství, koordinace technické správy provozoven
  • Měsíční reporting provozních výsledků franchisanta včetně návrhu optimalizace

Potřebná počáteční investice

  • Celková investice UGO Freshbaru: 1 – 1,4 mil Kč
  • Celková investice UGO Salaterie: 4 – 10 mil Kč

Základní požadavky

Provozovna:

  • Velikost provozoven UGO Freshbar: 15 – 50 m2 + skladovací prostory
  • Velikost provozoven UGO Salaterie: 80 – 400 m2 
  • varianty provozoven: ostrůvek v rámci galerií, zapuštěná obchodní jednotka, shop-in-shop v rámci jiného podnikání franšízanta
  • Ideální umístění je v rámci galerií obchodních center s velkým pohybem zákazníků, pasáže v centrech měst, pěší zóny, office centra, dopravní uzly, zábavní a volnočasová centra
  • Je možné převést vybrané provozovny franchisora nebo zřídit nové provozovny v lokalitách schválených franchisorem

Zájemce o franšízu:

  • Nejlépe lokální osoba zainteresovaná přímo nebo zčásti v provozu konceptu UGO
  • Disponující organizačními schopnostmi
  • Ochotný a schopný řídit team lidí
  • Akceptuje návrhy a myšlenky franchisora
  • Má chuť do práce, investuje vlastní čas do řízení
  • Je ochotný učit se novým věcem
  • Schopný pracovat týmově a být součástí větší skupiny
  • Touží dosáhnout úspěchu fair play způsobem
  • Zkušenosti z oboru jsou vítány
  • Preference zdravého životního stylu je vítána

Informace o franšízorovi

UGO trade s.r.o.

Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov

+420 737 280 140

franchising@ugo.cz

www.ugo.cz

Kontaktní osoba pro zájemce o licenci

Zuzana Šporková
zuzana.sporkova@ugo.cz

Více informací

Pokud chcete získat více informací, vyplňte kontaktní formulář níže. Vaše údaje budou zaslány přímo UGO.

Zpráva
Jméno a příjmení *
Město *
Telefonní kontakt *
E-mail *

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejčtenější

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.

PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.