Ugo
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Značka UGO
UGO je česká firma založená v roce 2005, která prorazila díky čerstvým šťávám a konceptu zdravého stravování. V roce 2012 ji koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, díky čemuž došlo k dynamickému rozvoji nejen konceptu UGO Freshbar, ale po roce 2014 i konceptu UGO Salaterie. Dnes UGO provozuje 64 Freshbarů a Salaterií po celém Česku a Slovensku.
100% čerstvé ovocné a zeleninové šťávy nabízí UGO i v balené formě, v lahvičkách ošetřených vysokým tlakem, tzv. paskalizací, díky které nedochází ke ztrátě cenných živin a vitamínů. V síti maloobchodů, ve vlacích nebo na benzinových pumpách si může zákazník koupit i balené UGO saláty, lehčí alternativu menu nejen na cestách. Značka UGO nabízí lehkou cestu ke zdravému stravování. Jsme lídrem zdravého stravování a pestrou nabídkou oslovujeme i širší cílové skupiny.
Záleží nám na původu surovin. Chceme se zapojit do jejich produkce, partnersky ovlivňujeme původ a kvalitu surovin, které jsou součástí našich produktů.
Chováme se EKOLOGICKY. Budujeme zcela zero waste firmu s fungující cirkulární ekonomikou. Již nyní například ve většině restaurací používáme porcelán, sklo a příbory místo jednorázového plastu. Řídíme se heslem: “Nejlepší obal je ten, který nevznikne”.
UGO jako franšízor
Franšízovou spolupráci s partnery jsme poprvé uplatnili v roce 2010, kdy jsme otevřeli první franšízovou provozovnu v Plzni. UGO franšízová spolupráce je dlouhodobé obchodní „manželství“ založené na oboustranné podpoře a důvěře. Proto s námi mnoho franšízových partnerů podniká déle než 10 let. Aktuálně spolupracujeme téměř s 20 franšízovými partnery, kteří provozují více než 30 provozoven.
Ve franšízové spolupráci vidíme úžasné spojení globálního a lokálního přístupu. To, co nás franšízing naučil, je především hledání společných cest. Umíme vytvořit flexibilní model spolupráce pro partnery, kteří s námi sdílí vizi a jsou ochotni se každodenně aktivně podílet na provozu své franšízové pobočky.
Aktuálně nabízíme franšízovou spolupráci v rámci České a Slovenské republiky.
Vlastní provozovny
- 16 x UGO Salaterie (ČR)
- 13 x UGO Freshbar (ČR)
- 2 x UGO Freshbar (SR)
Franchisové provozovny
- 8 x UGO Salaterie (ČR)
- 20 x UGO Freshbar (ČR)
- 5 x UGO Freshbar (SR)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Pomoc, koordinace a schválení vhodné lokality, jednání s pronajímatelem
- Zpracování dispozice provozovny s ohledem na optimalizaci výrobních procesů
- Zpracování projektové dokumentace a vizualizace
- Zpracování odhadu finančního plánu vč. požadavků na cash-flow
- Zajištění všech povolení výstavby a koordinace dodavatelů
- Koordinace výstavby provozovny a zajištění všech dodavatelských služeb a dodávek
- Školení franšízového partnera ve všech oblastech řízení provozu,
- Globální i lokální marketingová podpora Vývoj nových produktů
- Správa IT systému na provozovnách
- Správa dodavatelského řetězce
- Pravidelné poradenství v oblasti provozní dokonalosti
- Vyhodnocování nákladové optimalizace
Potřebná počáteční investice
- UGO Freshbar kiosek
- 15 – 20 m2
- Investice 1,4 mil Kč
- Vhodné lokality: pasáže obchodních center
- UGO Freshbar „zabudovaná jednotka“
- 20 – 60 m2
- Investice v rozmezí 1,8 mil Kč – 2,7 mil Kč dle stavu prostor
- Vhodné lokality: Obchodní centra, dopravní uzly, frekventovaná místa v centru města, office parky
- UGO Salaterie bez lobby (sezení)
- 80 – 120 m2
- Investice v rozmezí: 4,5 mil Kč – 6,0 mil Kč dle stavu prostor
- Vhodné lokality: Foodcourt v rámci obchodních, administrativních či jiných budov
- UGO Salaterie vč. vlastního lobby (sezení)
- 150 – 400 m2
- Investice v rozmezí 6,5 – 12 mil Kč dle stavu prostory
- Vhodné lokality: frekventovaná místa v centru města, obchodní centra
TYPY FRANŠÍZOVÝCH MODELů SPOLUPRÁCE
- Vybudování nové provozovny
- Převzetí již fungující provozovny
- MASTER franšízová spolupráce v případě zahraniční spolupráce
- SOFT franšízová spolupráce v případě převzetí již fungující provozovny, a to za individuálních podmínek
Základní požadavky
KDO JSOU NAŠÍI FRANŠÍZOVÍ PARTNEŘI:
- Každodenně aktivně pracují ve svých franšízových provozovnách
- Změnili své dosavadní pracovní činnosti, aby se plně mohli věnovat budování podnikání se značkou UGO
- Někteří mají zkušenosti z oboru gastronomie, managementu a vedení lidí
- Investovali vlastní prostředky do vybudování či odkoupení provozovny pod značkou UGO
- Jsou to podnikatelé, kteří se stali součástí značky UGO a podílejí se na jejím budování
- A hlavně mají odvahu a patřičný entuziasmus být součástí značky UGO a sdílet veškeré úspěchy a neúspěchy společně s námi
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Praus
Více informací
Správcem osobních údajů je UGO trade s.r.o. (Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Ugo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na ugo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Franšízovou síť Kafec založil Tomáš Konečný na pevných základech vlastní úspěšné praxe. Sen o vlastní kavárně se díky tomu může stát realitou i pro další zájemce.
Znáte apetýt běžného teenagera? Pak víte, že postavit na tom byznys musí vyjít. A Davidovi Alešovi to s franšízou ReFresh Bistro opravdu vyšlo.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.