Klání podnikatelek začíná

Kandidátky na účast v pátém ročníku vybrala z databáze společnost CCB - Czech Credit Bureau. Po prověření 11 321 firem prošlo kritérii soutěže 340 společností, které se budou moci přihlásit k letošní účasti.
Středa
06.06.2012
Majitelky českých firem se mohou hlásit do soutěže Ocenění českých podnikatelek. Vítězky budou známy v listopadu.
 

Od úterý 5. června mohou české ženy – podnikatelky, které jsou 100% majitelkami firem s více než 10 zaměstnanci působících na trhu nejméně čtyři roky, změřit své úspěchy v 5. ročníku soutěže Ocenění českých podnikatelek. Podnikatelky se utkají ve třech kategoriích, a to malá, střední a velká společnost. V rámci soutěže jsou dále udělovány také Cena GE Money Bank pro Výjimečnou podnikatelku, cena za Výjimečný růst MasterCard a letos nově Cena za inovativní řešení Allianz. V rámci té chce Allianz ocenit ženy za nové metody a procesy, které implementují ve svých společnostech, čímž zvyšují jejich úspěšnost.

Projekt vyvrcholí na začátku listopadu slavnostním galavečerem spojeným s vyhlášením vítězek v jednotlivých kategoriích. „Naplňuje mě osobní radostí, že jsme za pět let dokázali díky soutěži obsáhnout skupinu téměř 54 tisíc firem, které odpovídají kritériím soutěže a osobně jsme hovořili s 1.200 společnostmi s nejlepšími výsledky. Věřím, že díky příležitostem, které ženy podnikatelky díky soutěži mají, pomáháme rozvíjet jejich podnikání a především uvědomovat si jejich vlastní úspěchy,“ říká jedna ze zakladatelek projektu Helena Kohoutová, ředitelka Agentury Helas.

Soutěž byla založena v roce 2008. Jejím cílem je podpora českých žen, podnikatelek. Umožňuje ocenit ženy jako osobnosti a poukázat na významné projekty nebo inovace v různých oborech, které české firmy pod jejich vedením přinášejí na český nebo evropský trh. Klade si zároveň za cíl vyzdvihnout a šířit úspěchy žen dosažené v podnikání při respektování nepsaných mravních norem vzájemného obchodu.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017