Vítězem strojírenská firma

Mezi společnostmi, které ovládly prvních deset příček žebříčku, převládají podniky zabývající se výrobní činností, následované firmami, jež se soustředí na velkoobchod.
Středa
20.06.2012
Štikou českého byznysu za rok 2011 je CNC Chomutov. Porotci ocenili celkem 14 společností ze všech krajů republiky.
 

Již osmý ročník soutěže Štiky českého byznysu zná své vítěze. První místo obsadil malý podnik z Ústeckého kraje CNC Chomutov zabývající se obráběním tyčí, trubek a odlitků. Druhá skončila stavební firma ING-BRNO a třetí potravinářská společnost Almeco z Úval. „Štika je nejznámější dravá ryba vyskytující se ve většině našich revírů. Dorůstá poměrně velkých rozměrů, rychle roste a je schopna lovit i značně velkou kořist. A takové jsou i „Štiky českého byznysu“,v naprosté většině malé a střední podniky, chytré, rychlé, pružné, dravé a úspěšné," říká Eva Svobodová, generální ředitelka Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Žebříček je podle organizátora soutěže společnosti Coface Czech unikátní tím, že po prvotní kvalifikaci v celkovém hodnocení nehraje žádnou roli velikost podniku. Na předních místech se tak mohou umístit i méně známé menší firmy. Hodnocení navíc není zároveň zatíženo žádnou individuální volbou, opírá se jen o objektivní ekonomické ukazatele.

Soutěž je otevřená pro všechny firmy registrované v Obchodním rejstříku ČR vyjma firem, které mají obor podnikání v oblasti zbrojní výroby nebo v oblasti výroby a distribuce paliv. Dalšími kritérii zařazení do žebříčku jsou dosažené ekonomické výsledky po sobě následujících 3 let (např. v roce 2012 se vyhlašují výsledky za roky 2009-2010-2011), obrat vyšší než 10 milion EUR ročně v každém hodnoceném roce, alespoň jeden kladný hospodářský výsledek a schopnost společnosti dostát svým závazkům. „Průzkum, který jsme si nedávno udělali mezi českými podnikateli, ukázal, že více než polovina z nich letos očekává růst své firmy. I když to tedy z novinových titulků není někdy patrné, řadě tuzemských firem se daří a je potřeba tyto dobré příklady ukazovat a oceňovat,“ říká David Borkovec, partner PwC Česká republika. Tisková konference a setkání poroty proběhlo v Hotelu Grand Majestic Plaza v Praze.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017