Známe držitelky Ocenění českých podnikatelek

Z celkového počtu 18 463společností bylo vybráno 626 s nejlepší finanční analýzou CCB - Czech Credit Bureau veřejně dostupných údajů všech společností v České republice odpovídajících kritériím soutěže.
pondělí
10.11.2014
Agentura Helas vyhlásila vítězky 7. ročníku soutěže Ocenění českých podnikatelek. Vybíralo se téměř ze 70 finalistek.
 

První cenu v kategorii Malá společnost získala Taťána Nepustilová a její vzdělávací agentura TLC – Top Language Centre. Na druhé příčce se umístila Dagmar Žáková s incomingovou cestovní kanceláří Dag-mar Travel. Třetí pak skončila Marie Stránská, majitelka společnosti EKO-MIL, která se zabývá výrobou minerálních krmiv a lizů pro hospodářská zvířata.

V kategorii Středně velká společnost se na první příčce umístila Margarita Špalková, majitelka společnosti Praktik Papír, která provozuje samoobslužný velkoobchod s papírem a obaly.  Za ní skončila na druhém místě Ivana Schmidtová s firmou RECYPLAST věnující se především výrobě plastového regranulátu, který slouží jako vstupní surovina pro výrobu nových plastových výrobků. Třetí místo patří Lence Doležalové Pavilkové, majitelce jazykové agentury Channel Crossings.

Vítězkou kategorie Velká společnost se stala Jana Erbová, jejíž společnost AC-T servis nabízí široký sortiment dveřního kování a doplňků ke dveřím, na zakázku sestavuje  zamykací systémy německé značky  WILKA a od července 2014 je nově také výhradním distributorem švédských pracovních oděvů Snickers workwear, ručního nářadí, seker a nožů Hultafors a pracovní obuvi PUMA Safety pro ČR a SR. Druhé místo mezi velkými firmami patří Zdeňce Heyn Edlové, majitelce společnosti  Lubricant, která se věnuje výrobě průmyslových maziv. Třetí příčku obsadila Hana Havriljaková a její společnost Levné potraviny, která provozuje vlastní síť maloobchodních prodejen s potravinovým a drogistickým zbožím a zároveň prostřednictvím svých velkoobchodních partnerů zásobuje další prodejny po celé České republice.

Výjimečnost, inovace růst

V rámci sedmého ročníku byly uděleny i zvláštní ceny partnerů soutěže. Titul Výjimečná podnikatelka udělovaný pod patronací ČSOB získala Ilona Klímová se společností Aspius obchodující s kvalitním čerstvým i chlazeným masem, které dodává do obchodů i restaurací. Cenu za výjimečný růst firmy udělovanou pod patronací společnosti Microsoft si odnesla Marie Jírů, majitelka poradenské a vzdělávací společnosti Centrum andragogiky, která poskytuje služby v oblasti vzdělávání, poradenství a rozvoje dospělých. Cenu za inovativní řešení udělovanou pod patronací Allianz pojišťovny získala Taťána Džavíková se svou společností AGD PRINT zabývající se výrobou výrobce technických štítku, samolepek či etiket.

O prvenství se v letošním ročníku ucházely podnikatelky, jejichž společnosti dosáhly ročního obratu 10 až 300 milionů korun. Z databáze odborného garanta CRIF - Czech Credit Bureau bylo vybráno 18 463 potenciálních kandidátek odpovídající kritériím, ze kterých bylo vybráno 626 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky. Tyto semifinalistky byly odborně i ratingově prostudovány a na základě osobních pohovorů postoupilo do finále 67 společností.

„Letošní rok byl pro mě osobně velmi inspirativní a myslím i zlomový. Díky tomu, že jsme pro rozvoj našeho projektu začali intenzivně využívat moderní technologie, zvládli jsme zkoordinovat a oslovit rekordní počet podnikatelek v Česku. Vždyť letos jsme zaznamenali 40% nárůst oproti předchozím ročníkům!  Chtěla bych, aby české ženy podnikatelky vnímaly projekt Ocenění Českých Podnikatelek nejenom jako prostředek ke zviditelnění činnosti své firmy, ale jako širší prostor pro vzájemnou inspiraci, podporu, komunikaci a současně také jako prostor, kde je možné učit se novým věcem,“ hodnotí 7. ročník zakladatelka projektu, Helena Kohoutová.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017