Ocenění maloobchodníci

Absolutním vítězem v ocenění MasterCard Obchodník roku 2014 se stala společnosti IKEA. Ta obhájila loňské prvenství.
Sobota
07.02.2015
V únoru proběhlo vyhlášení 12. ročníku ocenění MasterCard Obchodník roku. Výsledky byly prezentovány na konferenci Retail Summit.
 

Každý podnikatel se snaží, aby jeho firma byla u zákazníků ta nejoblíbenější. Protože kdo získá zákazníky, má o úspěch postaráno. A kdo byl v loňském roce oceněn jako nejoblíbenější? O tom rozhodlo hlasování veřejnosti už ve 12. ročníku ocenění MasterCard Obchodník roku. Absolutním vítězem se stala společnost IKEA, která obhájila prvenství z roku 2013. Ta se rozvíjí v některých zemích i franšízově, u nás však ne.

Lidé v hodnocení oceňovali především skladbu sortimentu společnosti, firma IKEA také vykazuje i vysokou míru loajality a důvěry zákazníků. Na druhém místě se umístila společnost dm drogerie markt, která vyhrála v samostatné kategorii Obchodní s drogerií a parfumerií. Třetí místo obsadila také firma prodávající drogistické zboží, společnost Teta drogerie. Ta se pyšní sítí nejvíce franšízových poboček na českém trhu. V samostatné kategorii jí patří druhé místo.

Firma, která využívá spolupráci na bázi franšízy, uspěla dále v kategorii Obchodník s elektronikou. Tam loňského vítěze Electro World vystřídal eshop CZC.cz. Ten své pobočky rozvíjí pomocí partnerů. „Naše pobočky CZC.cz nejsou jen výdejním místem, ale zákazníci se mohou obrátit na naše prodejce také s žádostí o jakoukoliv radu či pomoc s vyřízením reklamace,“ dodal dříve pro Franchising.cz marketingový ředitel Kamil Demuth. Společnost Electro World skončila na třetím místě.

V rámci soutěže byla udělena i zvláštní ocenění - v kategorii MasterCard Obchodník roku 2014 – GE Money Bank Cena veřejnosti zvítězil Lidl. Na druhém místě se umístila drogerie Teta, na třetím místě je IKEA. Pochlubit se může i franšízový prodejce přírodní kosmetiky Yves Rocher. Ten získal cenu Obchodník roku – GE Money Bank Věrnostní program. Hlasující jej ocenili jako nejpřínosnější.

Ceny si odnesly ve svých kategoriích také firmy Deichmann, Sportisimo, Mall.cz, Neoluxor, OBI a Tesco. 


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017