nápady na podnikání

nápady na podnikání | 01.06.2023

Každý má své mouchy!

Právě to je heslo Papírny Moudrý, jejíž příběh „továrny na mucholapky“ začal v roce 1991 a dnes dováží mucholapky do 50 zemí světa.

Právě to je heslo Papírny Moudrý, jejíž příběh „továrny na mucholapky“ začal v roce 1991 a dnes dováží mucholapky do 50 zemí světa.

nápady na podnikání | 01.08.2018

Byznys podle chuti

Podnikání v oblasti gastronomie láká stále spoustu lidí. Ne všichni však touží po otevření klasické restaurace. Chtějí se vydat cestou bistra nebo kantýny.

nápady na podnikání | 19.03.2018

S Kiwi letem světem internetem

Cestovatelský vyhledávač Kiwi.com patří po více než 5 letech mezi 10 největších prodejců letenek na světě. Lze jeho úspěch napodobit? Vyplatí se dnes ještě začít podnikat v cestovním ruchu? Poradíme, jak bojovat s rostoucí konkurencí.

nápady na podnikání | 01.03.2018

Zdar a síla, byznys z jídla

Trend zdravého stravování každým dnem sílí nejen v České republice. Prozradíme vám, co je vůbec nejnáročnější při podnikání v této oblasti, a co všechno je třeba zařídit před startem.

nápady na podnikání | 23.01.2018

Jehla, nit a síť

Šaty šité na míru nemusí být nutně luxusem. Kalhoty na míru lze sehnat i v online krejčovství. Jak si takovou speciální oděvní firmu založit?

nápady na podnikání | 28.11.2017

Byznys a chytré hračky

Mezi firmami na výrobu dětských hraček si drží prim LEGO. Stavebnice se stala za 85 let existence skutečnou legendou.

nápady na podnikání | 25.04.2017

Vousáči a módní služby

Barber shopy mají být místem, kde se mužům dostává mimořádné péče. I k nám již dorazil trend návratu k upravenému mužnému vzhledu.

nápady na podnikání | 19.04.2017

Rodinná továrna na cukroví

Cukrárny patří v Česku k oblíbeným společenským místům. Tradici tady mají i domácí pečivo a zákusky. V cukrárenství ovšem kvalita hraje prim snad ještě víc, než v jiných podnikatelských oborech.

nápady na podnikání | 30.03.2017

Módní e-shop jako životní styl

Češi čím dál tím častěji nakupují na internetu. To je známý fakt. Je však stále více těch, kteří se na síti oblékají. I proto je výhodné mít vlastní originální vizi.

nápady na podnikání | 20.02.2017

Byznys s elegancí

Baví vás móda, sledujete trendy, jste přesvědčeni, že díky obchodu s oblečením se dá slušně vydělat? Přečtěte si, jak elegantně naskočit do branže, a zjistěte, nakolik složité je si otevřít obchod s módou.

nápady na podnikání | 08.02.2017

Učesaný byznys

Každý z nás čas od času zajde ke kadeřníkovi. Jde tedy o perspektivní oblast podnikání. Zjistěte, co vše je třeba pro otevření vlastního kadeřnictví, a čeho se vyvarovat.

nápady na podnikání | 01.02.2017

Úspěch tesaný do dřeva

Češi si čím dál více potrpí na bytelný nábytek. Jejich kroky již nemíří pouze do obchodů se sériově vyráběným zbožím. Cestu si najdou i k firmám s originálním nábytkem.

nápady na podnikání | 24.01.2017

Rozkvetlý obchod

Květiny jsou jedním z nejoblíbenějších dárků nejbližším. Svátky, narozeniny, výročí, to vše jsou dny, které květinářstvím přinášejí zajímavý výdělek.

nápady na podnikání | 01.08.2016

Byznys pro otrlé

Provozovat cestovní kancelář je jen pro podnikatele, kteří dokáží pracovat pod vysokým tlakem. Musí se potýkat nejen s drsným konkurenčním prostředím, ale také s nestálostí klientů či neočekávanými událostmi.

nápady na podnikání | 01.07.2016

Zisk na zubařském křesle

Člověk, který si chce založit dentální kliniku, musí počítat s vysokými náklady v počátečním stadiu. Pokud se obrní pevnými nervy a nepoleví ve své práci, dobré výsledky se dostaví.

nápady na podnikání | 01.05.2016

Češi na mazlíčcích nešetří

Jelikož jsou lidé ochotni stále více utrácet za své čtyřnohé přátele, otevírá se tím podnikatelům příležitost rozjet lukrativní podnikání v oblasti veterinární péče.

nápady na podnikání | 01.04.2016

Školka není jen hra

Rodiče často naráží na problém, že nemají kam své dítě umístit. Stojí tak možná za to, zamyslet se nad otevřením vlastního zařízení.

nápady na podnikání | 01.03.2016

Investice do budoucna

Otevřít si vlastní galerii a vystavovat různorodá díla umělců není pro každého. Galerista musí umění rozumět, jinak se galerie moc dlouho na trhu neudrží.