Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu
Portfolio společnosti Collagen Cocktail se rozšířilo o nové produkty. O jaké konkrétně jde a pro jakou skupinu zákazníků jsou určené?
Je to pravda, opravdu se nabídka naší značky rozrůstá. Současné produkty tvoří koncentráty se třemi různými příchutěmi a anti-agingové přípravky. Pracujeme na rozšíření a představení tří nových výrobků. Zeštíhlující přípravek, který pomáhá s úbytkem hmotnosti, kloubní doplňky a instantní káva budou již velmi brzy součástí naší nabídky. Základem všech těchto produktů je samozřejmě kolagen, ale také inovativní neutrální ingredience, které se již osvědčily v západní Evropě a v celé řadě dalších zemí, nicméně v Maďarsku a regionu střední a východní Evropy ještě nejsou tak rozšíření. Cílová skupina pro naše produkty určené k podpoře snižování váhy a doplňků stravy je velmi široká, protože jsou to muži i ženy ve věku 20 až 80 let, kdo vyhledává způsob, jak shodit přebytečná kila, nebo bojovat s bolestmi kloubů. Všechny naše nové výrobky budou veřejnosti představeny před létem 2020. První z nich, kterým je právě přípravek na hubnutí, je již dostupný v online obchodech. Během roku plánujeme také zahájit spolupráci se sítěmi drogerií a také velkoobchodníky, což, jak doufáme, by mělo zvýšit naše tržby.
Dojde v důsledku rozšíření sortimentu k nějakým změnám v obchodních podmínkách a v podmínkách pro spolupráci s partnery? Stále bude úvodní investice pro franšízanty, kteří by se rádi přidali do sítě Collagen Cocktails, činit oněch 10 tisíc eur?
Podmínky zůstávají stejné. Úvodní investice je stále 10 tisíc eur, protože velkou část tvoří marketingové náklady, které dnes nezahrnují již jen 2, ale 3 výrobky Collagen Cocktails. Zanedlouho jich tedy bude pět. Financování výrobků tvoří menší část investice.
Jakou, na základě Vašich zkušeností, vidíte sezónnost v prodeji produktů v online obchodech?
Stejně jako snad v každém segmentu, je i u nás nejúspěšnějším obdobím v roce jeho čtvrtý kvartál. Nicméně je třeba říci, že podnikání v oblasti krásy a zdraví je stále rostoucím odvětvím se zvětšující se poptávkou. Díky tomu je obrat velmi intenzivní také na jaře a poměrně stabilní v letních a podzimních měsících.
Jak se zájemci mohou stát obchodními partnery Collagen Cocktails? Jaké podmínky musí budoucí partnery Vaší sítě splnit?
V ideálním případě má náš potenciální budoucí partner zkušenosti z beauty byznysem, podnikatelského ducha a alespoň minimální obchodní zkušenosti. Rádi přivítáme všechny zájemce o podnikání, podnikatele, investory a poskytovatele služeb v oblasti krásy.
Jaké máty plány do budoucna?
Postavení značky na domácím maďarském trhu je velmi silní, proto se chceme zaměřit na expanzi na trzích v sousedních zemích a jako je Česká republika, Slovensko a Polsko. Díky rozšiřování portfolia chceme dlouhodobě upevnit postavení značky Collagen Cocktails a prorazit na český, slovenský a polský trh o mnoho intenzivněji.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.