Oblečení nejen pro mladé
V Česku zatím provozujete jen vlastní prodejny. Už máte nějakého vážného zájemce o franchisovou prodejnu?
V tento okamžik nemáme žádného vážného zájemce. S hledáním jsme sotva začali. Na druhou stranu je pozitivní, že signály z českého trhu jsou takové, že zájem o naši značku je.
Kolik máte nyní otevřených vlastních prodejen a jaké jsou plány společnosti pro český trh?
V současnosti máme v Čechách 12 prodejen a v dohledné době budeme mít 14. Plány jsou tento počet zvyšovat. A to jak prostřednictvím našich poboček, tak prostřednictvím našich budoucích franchisantů.
Je značka s.Oliver určena hlavně pro mladé lidi, kteří nakupují v obchodních centrech, nebo má šanci prosadit se i na jiných místech?
Značka s.Oliver je nejen pro mladé lidi. Navíc adjektivum mladý je dnes velmi relativní a subjektivní pojem. Ano, může mít potenciál i mimo obchodní centra.
Jak si představujete ideálního franchisanta?
Subjekt se zájmem o naši značku, chutí investovat, měl by být obrněn trpělivostí. Spolupráce je totiž v tomto odvětví během na delší trať.
Jací jsou Češi zákazníci? Mění své zvyky? Dbají na trendy nebo se stále oblékají hlavně podle stavu peněženky?
Češi nejsou jiní než další středoevropské národy. Rádi se oblékají, ale berou přitom v potaz cenu a kvalitu. Uvědomění si kvality za rozumnou cenu v kontextu s určitou značkou je trendem posledních několika let. Značka hraje a bude v budoucnu hrát ještě větší roli.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz