Čas na jogurty
Řetězec s prodejnami jogurtových produktů My Culture, který má centrálu v Londýně, je další společností, která expanduje prostřednictvím franchisingu. Působí v deseti zemích v Evropě a Asii. Firma nedávno prodala licenci do Bulharska, Belgie a Irska. V plánu je i expanze na italský, španělský a francouzský trh. Cílí také na Polsko. "Intenzivně jednáme s podnikatelem, který má zájem o master franchisu. Chceme v Polsku vybudovat síť našich obchodů. Vedle toho komunikujeme s lidmi, kteří chtějí provozovat vlastní prodejny," říká Isabella Pietrkiewiczová, ředitelka franchisingu My Culture pro polský trh.
Gastronomický koncept má v hledáčku také Českou republiku, ve které se rozhlíží po vhodném kandidátovi na pozici master franchisanta. Ten by měl na starosti rozjezd jogurtové sítě v českých a moravských městech. Jogurty My Culture se hodí do stánků umístěných v obchodních centrech. Jejich velikost je zhruba 10 metrů čtverečních a mohou být umístěny všude tam, kde je možné se připojit na vodu. V nabídce My Culture jsou čerstvé a mražené jogurty s různými ovocnými přichutěmi, řada teplých a studených mléčných nápojů, ovocné džusy a káva.
Koncept by podle Pietrkiewiczové na trhu mohl uspět. Lidé začínají těžká jídla nahrazovat lehčími a zdravějšími. "Naše výrobky jsou vhodné pro zákazníky, kteří dbají na zdravý životní styl. Představují alternativu ke klasickým fastfoodům, které v nákupních centrech zatím dominují," vysvětluje Izabela Pietrkiewiczová.
Pro více informací kontaktujte redakci našeho portálu.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...