Potenciální franchisanti by měli být ochotní učit se novým věcem a odhodlaní rozvíjet koncept pro český trh dosud relativně nový.
Středa
22.08.2012
Síť podnikatelských klubů Business for Breakfast otevře první slovenskou provozovnu na přelomu září a října. Fungovat bude v Nitře.
 

Vedle expanze na Slovensko plánuje britský franchisový koncept, který pořádá pravidelné speciální snídaně určené všem obchodníkům nebo majitelům firem, vstup do Německa, Polska a Ruska. Nezapomíná ale také na Českou republiku, kde nyní fungují dva vlastní kluby a 23 franchisových. Ty provozuje celkem pět franchisantů.

V České republice by společnost ráda rozšířila svou síť do Karlových Varů, Českých Budějovic, Středočeského a Ústeckého kraje a Kraje Vysočina. "Aktuálně také hledáme franchisanty v Plzni a Liberci, kde v obou městech funguje vždy jeden klub, ale v našem vlastnictví. Rádi bychom i zde založili franchisové pobočky," informuje Master franchisantka konceptu Business for Breakfast pro Českou republiku Kamila Zárychtová.

Pro rozvoj sítě firma slovy Zárychtové rozhodně nehledá žádné „hazardní hráče”. Přednost mají nadšení a oddaní profesionálové s touhou a motivací uspět. "Chceme, aby systém pro franchisanta fungoval stejně tak, jako si přeje on, a vyvineme veškeré úsilí, abychom mu pomohli udělat správné rozhodnutí na základě poskytnutých informací, zda náš obchodní návrh je pro něj ten pravý," doplňuje Zárychtová. Neméně důležité jsou dobré obchodní, prodejní a komunikační dovednosti. Je potřeba také mít výborné organizační schopnosti, umět vést tým a motivovat lidi.