Hocus a Lotus míří do Prahy

Stát se franchisantem konceptu Hocus a Lotus není jednoduché. Zájemce musí projít speciálním školením.
pondělí
27.08.2012
Cizí jazyky se lze učit různými metodami, jednou z nich je Hocus a Lotus. Tento vzdělávací koncept je novinkou v Katalogu franchis.
 

Metoda využívající postaviček Hocus a Lotus byla vyvinuta v Itálii a je určena dětem od tří do deseti let v mateřských školkách, na základních školách a v dětských centrech. V současné době fungují dvě vlastní školy v Brně. To je ale teprve začátek expanze. "Rádi bychom další provozovny otevřeli v Praze. Také proto se v září a říjnu účastníme dvou pražských veletrhů, na kterých budeme mít ukázkové hodiny," informuje Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point, která má pro metodiku Hocus a Lotus v Česku výhradní zastoupení.

Potenciální franchisant nemusí být přímo lektorem, i když pro tuto práce je to výhodou. Dokonce ani nemusí umět plynně příslušný cizí jazyk, i když i to je doporučováno. Právě pro zájemce o franchisu Hocus a Lotus je určeno školení, které proběhne v Brně 22. září. "Školení je čtyřdenní, vždy na dva víkendy. Potenciální franchisant na něm absolvuje první úroveň metodiky učení formou Hocus a Lotus. Poté má roční zkušební dobu, během níž musí například vypracovat patnáctistránkovou studii," vysvětluje Ivakina. Ta se spolu s videonahrávkou jedné vyučovací hodiny posílá do Itálie, odkud tento lektor může získat povolení na vyučování.

Společnost rozhodně nepodceňuje ani marketing. Spolupracuje proto například s Technickým muzeem v Brně, kde spolu s oběma maskoty Hocusem a Lotuskou pořádá ukázkové hodiny nebo s dětmi vyráží na výlety do nejbližšího okolí. Obě postavičky se tak již staly poznávacím znamením celého konceptu a děti jej tak jasně odlišují od ostatní konkurence na trhu.