6500 návštěvníků

Současně s Franchise EXPO probíhal v Paláci kultury a vědy blok přednášek, který zájemcům zprostředkoval informace například o tom, jak si správně vybrat franchisový koncept nebo jak sestavit byznys plán.
Středa
14.11.2012
Veletrh Franchise EXPO 2012 v Polsku skončil. Přípravy na další ročník startují.
 

Desátého ročníků franchisového veletrhu ve varšavském Paláci kultury a vědy, který se konal od 18. do 20. října, se zúčastnilo více než 6500 návštěvníků z řad lidí zajímajících se o podnikání pod cizí značkou. Právě těm se v letošním roce představilo více než 100 vystavovatelů, což oproti letům minulým značí vysoký nárůst v počtu prezentujících se firem.

Poprvé v historii pořadatelé vstup na tuto akci zpoplatnili. Na návštěvnosti se to však výrazně neodrazilo. Podle vystavovatelů zavedení vstupného snížilo počet návšěvníků, kteří se více než o franchisové podnikání zajímají o propagační předměty. Navíc, většina návštěvníků již byla s pojmem franchisingu seznámena. Nebylo tak nutné jim vysvětlovat rozdíly mezi partnerstvím a franchisou, co to je franchisový poplatek nebo jaké jsou povinnosti franchisanta či franchisora.

Videoreportáž z varšavského Franchise EXPO 2012 v původním znění.

Kromě polských franchisových konceptů se na varšavském Franchise EXPO letos představila i řada zahraničních značek, jako McDonald´s, Intermarché, Yogen Früz, Paris Smile nebo Bricomarché. Partnery akce, jejímiž pořadateli byli společnost PROFIT system a Zarzad targow Warszawskich, bylo polské ministerstvo financí, Polská franchisingová organizace a Polská agentura pro rozvoj podnikání.

Zatímco desátý ročník před nedávnem skončil, v Polsku se již touto dobou pracuje na přípravách dalšího ročníku. Ve svých diářích si tak již nyní můžeme rezervovat datum od 17. do 19. října 2013, kdy se opět otevřou brány Paláce kultury a vědy, aby přivítal zájemce o franchisové podnikání. První vystavovatelé si již svá místa rezervovali.Více informací o dalším ročníku Franchise EXPO můžete nalézt zde .


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017