Jako start-up vznikla společnost ReachLocal v roce 2004 v USA, centrálu má ve Woodland Hills. V současnosti má přes 70 poboček na všech kontinentech.
Úterý
22.01.2013
ReachLocal rozšiřuje své produkty do regionu CEE. Vybral si k tomu cestu franchisy.
 

Společnost ReachLocal Inc. se rozhodla rozšířit své působení do regionu střední a východní Evropy prostřednictvím franchisové licence. Česko se stalo třetí ze zemí CEE, kde se ReachLocal rozhodl zaujmout svými produkty. Působí zde zatím dva týmy, které nabízejí marketingové služby. A to v Praze a Brně. První zemí ze středoevropského regionu, kam ReachLocal expandoval, bylo Slovensko, dále následovalo Polsko.

Hlavním zaměřením firmy ReachLocal je online marketing pro oblast malých a středních firem. „Produkt reklamy ve vyhledávání (ReachSearch) poskytuje firmám reálnou obchodní hodnotu, ne pouze kliky," říká marketingová koordinátorka ReachLocal Czech Republic Franchising Kateřina Sekulová s tím, že unikátnost platformy ReachLocal spočívá ve sledování akcí, které uživatel na webu vykonává a v automatickém přenastavení kampaní na základě dosažených obchodních výsledků.

V dubnu tohoto roku ReachLocal spustí prodeje online marketingu v Rusku. První kancelář bude otevřena v Moskvě a následovat bude dalších pět ruských měst. V současné době probíhají poslední přípravy na vstup na tento trh. V roce 2014 by mělo následovat Maďarsko.