V zdravém těle, zdravý zisk

Contours se zaměřuje jen na ženy se svým 30 minutovým cvičením. Letos chce v ČR působit ve všech městech nad 40 tisíc obyvatel a všech krajských v SR.
Středa
13.02.2013
Contours dokončuje rozvoj ve větších městech. Dále se zaměří na ta menší.
 

Ženy využívají stále více způsobů, jak se udržovat v nejlepší kondici. Společnost Alfréd, která zastřešuje franchisový koncept fitness pro ženy Contours, je toho důkazem. O její franchisu je zájem a sama firma se pomalu ale jistě dostává do měst s počtem nad 40 tisíc obyvatel. Tento rok by chtěla mít alespoň jednu pobočku ve všech těchto městech. Následně se hodlá zaměřit na města nad 20 tisíc obyvatel. Na Slovensku plánuje působit v každém krajském městě.

Dle Ondřeje Velce, jednatele společnosti Alfréd, která má rozvoj sítě v ČR a SR na starosti, se firmě loňský rok dařilo. O tom, že stále více žen chce mít dobrou postavu, svědčí i otevření 10 poboček Contours. V tuzemsku se tak nachází už 24 fitness center této značky a dalších 6 na Slovensku. „V současné době provozujeme tři vlastní pobočky a nyní jednáme o čtvrté,“ dodává Velc.

Boj s konkurencí

Fitness centra si získávají stále větší oblibu u lidí, a to vede i ke zvyšování konkurence na trhu. Ondřej Velc přibližuje, v čem je Contours jiné: „Lišíme se posilovacími stroji. Konkurence používá hydraulické. U nás jsou stroje navrženy na ženskou postavu, ale jsou s klasickými závažími.“ Podle Velce jsou tyto stroje dražší na pořízení, ale ženy na nich dosahují lepších výsledků.

Koncept cvičení pro ženy Contours vznikl v USA a za 12 let existence už působí ve 30 zemích. Najít je lze například ve Velké Británii, Japonsku, Brazílii, Jihoafrické republice či Austrálii. Fitness center je po celém světě více než 800.