Blíže k zákazníkům

Společnost Zepter International působí ve více než 40 zemích. Do ČR vstoupila v roce 1991 a za tu dobu zde vytvořila síť poboček a partnerských obchodních kanceláří Zepter.
Středa
26.06.2013
Zepter International už v síti provozuje 70 partnerských kanceláří Zepter Partner.
 

Společnost Zepter International působí na tuzemském trhu už 22 let, kde si vydobyla místo v prodeji spotřebního zboží, a to zejména prostřednictvím přímého prodeje v reprezentativních kancelářích. Pro svůj rozvoj využívá i konceptu Zepter Partner, kdy si podnikatel může otevřít svou vlastní obchodní kancelář. Za dobu své historie už obsloužila 1,6 milionu zákazníků. Zepter též letos získal ocenění Czech Superbrands Award 2013.

„V současné chvíli máme 6 poboček, 70 regionálních obchodních kanceláří a dva kamenné obchody v Praze,“ vyjmenovává vybudovanou síť generální ředitel české pobočky Zepter International Michal Jílek s tím, že firma nemá určeny konkrétní lokality, kam by se chtěla dále rozvíjet. Primárně se nicméně zaměřuje na spádová města nad 20 tisíc obyvatel s dobrou občanskou vybaveností.

Pohodlnost mění trendy

Zepter musí též reagovat na neustále se měnící trendy na trhu.„Aktuálně zaznamenáváme u zákazníků stále větší zájem o domácí prezentaci. Proto se k nim začínáme opět vracet,“ podotýká Michal Jílek. Prodeje ovlivňuje též více se rozšiřující internet. „V rámci internetového prodeje nabízíme pouze kosmetiku, šperky, potravinové doplňky, hodinky a náhradní díly, resp. kávové kapsle. Do budoucna však uvažujeme i o internetu jako o dalším prodejním kanále našich hlavních výrobků,“ uzavírá Michal Jílek.

Společnost Zepter International nabízí pomocí prezentací přes 750 výrobků ve 4 programech. Hlavním a největším je Home Art, kde prodává výrobky pro zdravé vaření. Dalšími kategoriemi jsou Home Care se systémy pro péči o zdravější domácnost, Medical s lékařskými přístroji a sortiment se švýcarskou kosmetikou a hodinkami Cosmetics & Luxury.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017