Nový design vytvořila pro pojišťovnu Allianz firma IO Studio. První pobočka byla otevřena v nákupním centru Avion v Ostravě.
Úterý
02.07.2013
Pojišťovně Allianz se vydařil projekt partnerských center. Na konci roku jich už bude 12.
 

V loňském roce spustila společnost Allianz novou moderní pobočku v ostravském nákupním centru Avion, která jako první funguje na bázi franchisingu. Podobná místa už fungují i v jiných státech a přinášejí firmě dobré výsledky. Nárůst obchodní produkce se v těchto partnerských centrech Allianz pohybuje od 18 až 86 %, záleží na dané lokalitě. Není proto překvapením, že i u nás Allianz hodlá s tímto konceptem pokračovat.

Po úspěchu v Ostravě Allianz otevřela další kamenné pobočky, nebo obchodní místa či kiosky v obchodních centrech v Opavě, Zábřehu na Moravě, Šumperku a Třinci. A na otevření čekají další. „O prázdninách otevřeme na západě Čech, a to v Plzni, Karlových Varech a Chebu. Do konce roku plánujeme zprovoznit tato centra v Liberci, Chomutově, Brně a ještě jedno místo v Ostravě. Do konce roku by jich tak mělo být 12,“ přibližuje města Václav Bálek, mluvčí pojišťovny Allianz. Nové netradiční kanceláře se liší od ostatních poboček i svým zjevem. Nabízí diskrétní zázemí, příjemné prostředí a design, který se vymyká standardním prostorům pojišťoven.

Možnost nabídky partnerské spolupráce nabízí Allianz zatím jen pro zavedené obchodní partnery. „Allianz se snaží ochránit profitabilitu investice a zároveň riziko neúspěšnosti nového obchodního místa, proto v první řadě nabízí tuto možnost vlastním zavedeným a úspěšným obchodníkům. Do budoucna se však nebrání tomu, aby příležitost dostali i noví lidé zvenku,“ uzavírá Václav Bálek.