Společnost ReachLocal působí v ČR jako franchisant americké firmy ReachLocal International. Cílem firmy je pomáhat malým a středním podnikům získat více zákazníků přes internet.
Čtvrtek
01.08.2013
Společnost ReachLocal za 7 měsíců, co zde působí, vygenerovala svým klientům 24 tisíc telefonických nebo webových poptávek.
 

Už přes sedm měsíců působí na českém trhu společnost ReachLocal Czech Republic Franchise, která zde vystupuje na základě franchisové smlouvy se společností ReachLocal International. Firma se zabývá online marketingem pro malé a střední podnikatele a za dobu svého působení v České republice přinesla svým klientům přes 24 tisíc potenciálních zákazníků. Kampaně, jež společnost ReachLocal klientům vytvořila, vygenerovaly 450 tisíc návštěv na webových stránkách klientů, 8200 telefonických hovorů a 15700 webových událostí, jako jsou například odeslané e-maily a vyplněné formuláře z webových stránek klientů.

V současné době ReachLocal pro malé a střední podnikatele spravuje 280 reklamních kampaní. „Je to vyšší počet, než byl náš původní obchodní plán, takže rozjezd firmy předčil naše očekávání,“ říká marketingová ředitelka středoevropského regionu ReachLocal Milena Fridmanová. Typy byznysů, na které se ReachLocal v současnosti zaměřuje, jsou oblasti auto moto, cestovního ruchu, krásy a zdraví, služeb pro domácnosti a stavební obory. „Oslovujeme především klienty, kteří získávají část svých objednávek z internetu telefonicky. Právě kombinace monitoringu telefonických hovorů a dalších webových aktivit zákazníků našich klientů je pro ReachLocal specifická,“ doplňuje Milena Fridmanová.

První pobočku otevřela společnost ReachLocal v Praze v listopadu roku 2012, další byla otevřena v Brně v lednu tohoto roku. Mimo Prahu a Brno, kde má firma své kanceláře, působí její konzultanti také v Českých Budějovicích, Plzni, Liberci, Litoměřicích, Ostravě, Jihlavě a Hodoníně. Současný tým 19 konzultantů se bude i nadále rozrůstat.