Franchisový koncept House Shine pochází z Portugalska a pomocí franchisy se rozvíjí ještě v Brazílii. V současné době síť disponuje 300 franchisovými pobočkami.
pondělí
19.08.2013
Z Portugalska přichází na trh franchisový koncept House Shine. Jak uvádí výkonný ředitel firmy NBRAND Cândido Mesquita, master-franchisanta společnost hledá mimo ČR také v Polsku či Německu.
 

Proč jste si vybrali pro svůj rozvoj zrovna franchisu?

Zvolili jsme franchising jako nástroj k další expanzi do okolních států. Chceme v nich náš koncept House Shine rozvíjet podobně jako u nás, v domácím Portugalsku. Podnikání na základě franchisové licence považuji za chráněný podnikatelský model, který garantuje master-franchisantovi už zaběhnutou značku a její typickou charakteristiku, která zůstává i na rozdílných trzích.

V jakým zemích Evropy jste se rozhodli rozvíjet Váš systém House Shine?

Náš koncept je úspěšný v Portugalsku a v Brazílii. Pokud bych mluvil za evropské země, definovali jsme jako strategické trhy Českou republiku, Německo, Polsko a Nizozemí.

Proč jste si vybrali zrovna Česko? Co očekáváte na tomto trhu?

Udělali jsme si průzkum trhu v určitých evropských zemích a na základě výsledků jsme dospěli k názoru, že Česká republika splňuje podmínky, které považujeme za důležité k tomu, aby zde náš koncept House Shine fungoval. Předpokládáme, že zde ve velmi brzké době nalezneme podnikatele, kteří mají podnikatelského ducha a silné ambice k tomu, aby vybudovali svůj vlastní byznys. Preferujeme spíše takové podnikatele, kteří budou mít enormní zájem o náš koncept, budou mít také schopnost vést lidi a nalézt vhodné franchisanty.

A co v dalších zemích Evropy, které si House Shine vybral?

Očekáváme též nalezení podnikatelů se stejnými ambicemi, jak jsem uvedl v minulé otázce, aby rozjeli House Shine stejným způsobem jako my.

Jak se Vám vůbec daří v Portugalsku?

V současné době jsme jedničkou na trhu uklízecích služeb v domácích a kancelářských prostorách, kdy nabízíme vysokou kvalitu za konkurenční ceny. Aktuálně má franchisový koncept House Shine v Portugalsku a Brazílii síť čítající 300 franchis.

Čím se House Shine liší od konkurence?

Franchisový koncept House Shine považujeme za unikátní systém v oblasti uklízecích služeb a je strategicky adaptován na veškeré trhy, kde chceme expandovat. Lišíme se od konkurentů jinými druhy služeb a silnou značkou. V oblastech, kde působíme, neustále investujeme do rozvoje našich služeb, abychom je poskytovali na co nejvyšší úrovni.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014