pondělí
23.09.2013
Rebranding celé franchisové značky Fitness food menu je postupně dokončován. Síť hledá master-franchisanty za hranicemi.
 

Franchisová síť Fitness food menu letos slaví na trhu pětileté působení. Aktuálně finišuje svůj rebranding. Společnost změnila logo, vytvořila nové autorizační prostředí na webových stránkách a spustila motivační program Affilate. Důvodem změn bylo zjednodušit franchisový koncept pro zákazníky i franchisanty. Do toho během roku firma otevřela další výrobní a prodejní místa a chystá se i za hranice.

Do konce roku si společnost Fitness food menu zadala dokončení celého rebrandingu. Současně plánuje otevřít další prodejní místo, které by vyplnilo mezeru mezi Českými Budějovicemi a Znojmem. Za letošní rok se podařilo rozšířit síť o 27 nových prodejních míst a 7 výrobních. „O naši franchisovou licenci zaznamenáváme vysoký zájem, dokonce na jeden region máme více poptávek,“ říká Tomáš Volf s tím, že dalším cílem je postupně obsadit všechna okresní města. V současné době může franchisový koncept Fitness food menu obsloužit už 75 % republiky.

Pokud se úspěch dostaví, proč nezkusit štěstí i za hranicemi. „Máme zpracovaný marketingový průzkum pro Slovensko, Polsko a Maďarsko, z kterého nám vyšlo, že tyto státy mají potenciál pro náš franchisový koncept,“ přibližuje plány Tomáš Volf s tím, že společnost zde hledá vhodné master-franchisanty. Ti by se měli postarat o další rozvoj franchisové značky. Franchisovou provozovnu mimo ČR má už ve vlastní režii společnost ve Vídni.