Modernější hábit
Trh se neustále vyvíjí a firmy musí reagovat. Ví o tom své i řetězec Electro World, který se rozhodl zmodernizovat své obchody. „Zákazník už není navigován jednou pevnou trasou, důraz je kladen i na zkoušku zboží,“ vysvětluje ředitel Electro World v ČR a na Slovensku Ján Gažovský. Mimo to řetězec pokračuje ve vyjednávání se subjekty o franchisovou licenci.
Modernizace proběhla už téměř ve všech prodejnách Electro World, na proměnu čekají ještě poslední 3. Ohledně franchisových prodejen se společnost snaží najít takového partnera, kteří mají v dané lokalitě dobré jméno a důvěru zákazníků. „Jednání aktuálně probíhají s více zájemci, a proto zatím nebudeme konkretizovat místa, na která jsme se zaměřili,“ dodává Ján Gažovský. Franchisové prodejny zatím provozuje ve Žďáru nad Sázavou, Krnově a Jeseníku.
Pro Electro World je letošní finanční rok úspěšný. „Dostáváme se do poloviny našeho finančního roku a daří se nám naplňovat naši dlouhodobou strategii,“ říká Ján Gažovský s tím, že tou je udržovat si pozici nejlepšího multikanálového prodejce. K tomu dopomáhá i předvánoční období, které pomalu přichází. V tom společnost realizuje až třetinu ročních tržeb.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem