Na konci loňského roku provozovala Teta drogerie ve své síti 363 obchodů, které řídila společnost p.k.Solvent. Dalších 436 poboček bylo v rukou franchisantů.
Úterý
04.03.2014
Teta pokračuje v přestavbě svých obchodů. Letos přichází na řadu i franchisanti.
 

U drogistické sítě Teta, která se svými franchisovými pobočkami ovládá žebříček největších franchisových konceptů u nás, pokračuje remodeling obchodů. „Díky zahájenému remodelingu se Teta drogerii jako celku podařilo růst v loňském roce meziročně o 5 %,“ říká marketingový ředitel p.k.Solvent David Vejtruba. Letos s remodelingem začnou i franchisanti.

Zatím se primárně remodelovaly prodejny, které provozuje mateřská firma p.k.Solvent a od tohoto roku se zapojí i franchisanti. Aktuálně je ve finální fázi změny prvních pět franchisových prodejen. „Další desítky jsou v úzkém kontaktu a zahajují proces detailního hodnocení situace,“ doplňuje David Vejtruba. Letos by remodelingem mělo projít 100 prodejen a investice dosáhne 250 milionů korun. Přestavba prodejen by měla trvat až do příštího roku.

Konkurence na drogistickém trhu vládne silnou rukou. Do toho se mění i chování zákazníků, které se stává podle Davida Vejtruby stále více náročnější. Pokračuje zejména posun k častějším a specializovaným nákupům, což vede k rozvoji specializovaných drogerií. To je také důvod, proč se Teta drogerie ke změně image odhodlala. Pokud jde o franchisový rozvoj, nové obchody otevírají především franchisanti, kteří už úspěšně pod značkou Teta podnikají, než noví podnikatelé.