První franchisa
Stále více firem v maloobchodní sféře objevuje franchisovou spolupráci jako výhodnou pro obě strany. Letos první franchisovou prodejnu otevřela i síť elektroprodejen Euronics, konkrétně ve Valašském Meziříčí. „Pilotní prodejnu bude provozovat jeden z našich dlouholetých partnerů, který od nás získal nejen licenci, ale také plnou podporu v zavádění nového obchodního modelu v rámci naší sítě,“ dodává výkonná ředitelka Euronics Martina Fialová.
Prodejna ve Valašském Meziříčí by neměla být poslední franchisovou pobočkou. Společnost Euronics hodlá jejich počet dále rozšiřovat. Přibýt by měly ještě minimálně 3. „V letošním roce plánujeme rekonstruovat dvě stávající partnerské prodejny Euronics, které po znovu otevření budou provozovány ve franchisovém modelu, a to v Litovli a Jablonci nad Nisou. Třetí prodejna bude nově otevřená v nově postaveném retail parku v Chebu,“ konkretizuje plány Martina Fialová. Firma chce otevřít letos ještě dalších 8 vlastních prodejen.
Vysokého potenciálu franchisové spolupráce si společnost všimla především z důvodu lepší expanze s nižšími náklady, ať už pro partnera, tak i pro samotný Euronics. Franchisant také může lépe převzít zavedenou „praxi“ v případě změn aktuálního dění a lépe na ně přizpůsobit zaběhnutý obchod. „Přestože je prodejna dále provozována nezávislým partnerem, jsou zajištěny veškeré centrální interní procesy a zajištěn stejný rozsah zboží a služeb jako ve vlastních prodejnách Euronics,“ říká Martina Fialová.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem