Franchisové jazykové školy Speak Up, které se zaměřují na výuku angličtiny, působí v Polsku, Rusku, Turecku a na Ukrajině.
Pátek
25.07.2014
Franchisový koncept jazykových škol Speak Up se poohlíží se po master-franchisantovi. Věří, že zde může uspět.
 

V konkurenčním prostředí chce u nás obstát franchisový koncept jazykové školy zaměřující se především na angličtinu Speak Up. Jako formu expanze se společnost rozhodla pro nalezení master-franchisového partnera, který by prostřednictvím prodeje franchisových licencí vybudoval síť jazykových center. Obstát by chtěla i na Slovensku a Rumunsku.

Franchisový koncept Speak Up pochází ze sousedního Polska, ale uchytit se dokázal i v Rusku, Turecku a na Ukrajině. Dohromady se angličtinu učí klienti v 66 franchisových místech. „Naše školy dosahují růstu obratu až o 40 %,“ přibližuje Daniel Fischer, ředitel mezinárodního rozvoje Speak Up. Investice pro master-franchisanty však není nemalá. Podnikatel musí disponovat dostatečným kapitálem, vstupní investice se pohybuje od 100 tisíc do 500 tisíc eur.

Český trh je podle společnosti Speak Up stále nenasycený a je zde prostor pro další jazykovou školu. „Provedli jsme hloubkovou studii, z které nám vyšlo, že lidé mají neustále velký zájem o výuku angličtiny,“ dodává Daniel Fischer s tím, že firma chce ze začátku se svým franchisovým konceptem proniknout do velkých měst nad 100 tisíc obyvatel. V případě České republiky by se mělo jednat o města Praha, Brno či Ostrava. Společnost doufá, že právě franchisový model pomůže k tomu, aby se síť Speak Up úspěšně rozvinula.