Pánské lazebnictví Thomas’s Barbershop se nachází zatím jen v Praze, a to na Andělu, Karlově náměstí a na Můstku.
Středa
03.12.2014
Mužům se kosmetické služby nevyhýbají. Právě naopak na ně cílí více firem. Pánské holičství Thomas’s Barbershop je toho důkazem.
 

Pokud se řekne kosmetická firma, vybaví se nám především procedury pro ženy, jelikož tvoří drtivou většinu zákazníků. Avšak o svůj zevnějšek začínají pečovat i muži, kterých v poslední době přibývá stále více. Kosmetické salony se tak připravují i na mužské potřeby. Jedním z takových, který se orientuje jen na ženy, se stalo pánské holičství Thomas’s Barbershop. To se rozvíjí i franšízově.

Po otevření mého barbershopu jsem zaznamenal zájem podnikatelů, kteří chtěli rozvíjet své vlastní pánské holičství pod mou značkou a mým stylem. Nemám v plánu osobně expandovat do jiných měst, spíše bych to nechal na franšízantech,“ komentuje svou situaci Tomáš Kožíšek, majitel konceptu Thomas’s Barbershop. Zatím pánové mohou navštívit 3 pobočky, které se nacházejí v Praze.

Holičství Thomas’s Barbershop bojuje s mnoha kosmetickými studii roztříštěnými po celé Praze. Avšak konceptem cílícím pouze na muže se daří uspokojovat rostoucí poptávku. „Rád bych rozšířil naše barbershopy do každého okresního města,“ prozrazuje cíl Tomáš Kožíšek.

Pánská holičství byla oblíbená v minulém století, ovšem kvůli nízké poptávce z trhu vymizela. Dnes se ovšem zase vrací díky tomu, že muži více dbají o svůj zevnějšek. Pro holičství se velkou konkurencí stávají kosmetické salony, které si větší poptávky pánů všimli též. Budoucnost tzv. "barber shopů" tak bude záviset na marketingové osvětě.

Jak vyplývá z Franchising Reportu za rok 2013, který vydává poradenská společnost PROFIT system, loni působilo na trhu v oblasti franšízingu 10 konceptů z oblasti Kosmetika a zdraví. Pokud se tato kategorie srovná s ostatními jako gastronomie či obchody s oděvy, není tak oblíbená. Důvodem jsou především malí živnostníci, kteří si zakládají vlastní studia a nechtějí tvořit síť přesahující regiony. Kosmetickými salony se zabývá i nové číslo magazínu Vlastní firma FRANCHISING