Franšízy společně
Síť freshbarů Fruitisimo vyjednává se společností Náš Grunt, která se zabývá prodejem farmářských potravin, o užší spolupráci. Společnosti od příštího roku rozjedou pilotní projekt prodejen, kde budou fungovat oba franšízové koncepty. Zmrzlinu, ovocné džusy i farmářské výrobky si tak budou moci zákazníci koupit na jednom místě.
„Touto kombinací můžeme potenciálně oslovit širší skupinu zákazníků i zájemců o franšízu a samozřejmě též optimalizovat náklady na pronájem, služby apod.,“ uvádí Jiří Málek, jednatel firmy Náš Grunt. Ohlášený projekt je zatím ve fázi přípravy pilotu a testování možného zájmu. Firma Fruitisimo však v prodejnách už určité výrobky prodává.
Obě společnosti zůstanou jako samostatné jednotky, takže zájemci si budou muset pořídit franšízové licence jak Našeho Gruntu, tak Fruitisima. Pro současné franšízanty projekt určen není. „Teoreticky by si náš franšízant mohl otevřít stánek Fruitisima, ale nedovolí mu to formát prodejny. S projektem uvažujeme primárně pro nové prostory,“ upřesnil Jiří Málek.
Náš Grunt v současné době provozuje 32 vesměs franšízových prodejen a v současné době se pomalu vrhá na expanzi do okresních měst. Uvažuje také o Slovensku. „Na Slovensku jsme během našich jednání získali řadu cenných kontaktů i zkušeností. I vzhledem k našim kapacitám se však budeme v nejbližších měsících soustředit primárně na zahuštění naší sítě v ČR,“ uzavírá Jiří Málek.
Letos společnost Fruitisimo oslavila na trhu deset let působení a během této doby otevřela už 41 poboček, především v obchodních centrech. Spolupráce s Naším Gruntem by mohlo pomoci rozšířit franšízový koncept i do ulic. „Obrat společnosti byl v loňském roce 100 milionů Kč a v letošním roce by měl přesáhnout 120 milionů Kč,“ dodal Jan Hummel, jednatel firmy Fruitisimo.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!