Rozhodující je zákazník
Jak byste zhodnotila loňskýrok pro DEICHMANN? Jak byste jej srovnala s rokem předminulým?
Společnost DEICHMANN-OBUV sledovala i v loňském roce dynamický růst. Jedním z našich kvantitativních cílů roku 2014 je dosažení kladného výsledku hospodaření společnosti DEICHMANN-OBUV. Významným předpokladem pro splnění tohoto cíle je nárůst obratu ve srovnání s rokem předchozím při přísné kontrole vývoje nákladů.
A co se nám v něm podařilo?
Otevřeli jsme šest nových prodejen, a to v Brně, Velkém Meziříčí, Ivančicích, Mostě, Mohelnici a Rychnově nad Kněžnou. Díky naší expanzi jsme v roce 2014 mohli na trhu práce nabídnout 32 nových pracovních příležitostí. Dále jsme v tomto roce realizovali několik přestaveb stávajících prodejen. Od března mohou naši zákazníci podrobně zkoumat nabídku značky DEICHMANN také online a využít možnosti nákupu obuvi přes náš internetový obchod.
Proč jste rozhodli zavést i tento distrubuční kanál do Vaší strategie?
Maloobchod prochází změnou a to má samozřejmě také zcela konkrétní dopady na klasický prodej. Z mého pohledu mají dlouhodobou budoucnost jen stabilní, pevní obchodníci, kteří si uvědomují svoji pozici a současně rozvíjejí nové koncepty a integrují téma online prodeje. Alfou a omegou je zastihnout a oslovit zákazníka v rámci všech možných prodejních kanálů. Od března 2014 tak mohou naši zákazníci podrobně zkoumat nabídku značky DEICHMANN také online. To znamená, že kromě obvyklé otevírací doby kamenných obchodů mají možnost vybírat z kompletní produktové palety pro dámy, pány i děti online z pohodlí svého domova, a to 24 h denně po sedm dní v týdnu. Kurýr pak doručí objednané zboží zdarma na uvedenou adresu. Pokud by obuv zákazníkovi nevyhovovala, může ji buď odeslat zpět, nebo bezplatně vrátit v obchodě.
Jaké máte plány do dalších let?
Cílem společnosti Deichmann je být nejlepším prodejcem obuvi pro naše zákazníky a z toho důvodu je naším plánem být našim zákazníkům co nejblíže. Absolutním základem musí být to, že se jim přiblížíme prostřednictvím všech možných distribučních kanálů. Vyhledávání nových lokalit pro naše moderní prodejny zůstává i nadále jedním z důležitých témat, kterými se zabýváme. Neustále se ukazuje, že v místech, kde otvíráme naše nové prodejny, jsme jednou z vůdčích společností, které ovlivňují frekvenci zákazníků v dané lokalitě. Ze současného pohledu shledáváme celkový potenciál v České republice na 130 až 150 prodejen. Vše ale závisí na vývoji hospodářské situace státu a kupní síly. Z minula víme, že se situace může změnit. Když jsme v ČR začínali, plánovali jsme otevření 40-50 prodejen a dnes jich máme dvojnásobek.
V budoucnu jistě v práci na zkvalitňování stěžejních bodů našeho úspěchu nepolevíme a budeme dále pracovat na tom, abychom si naši roli jedničky na trhu zasloužili.
Jak byste popsala trh, na kterém Vaše společnost působí?
Český maloobchodní trh s obuví není výrazně odlišný od ostatních evropských trhů s obuví, na kterých má skupina Deichmann své zastoupení. Rozhodujícím faktorem na tomto trhu je zákazník. Od roku 2011 jsme jedničkou na českém maloobchodním trhu s obuví a našim úkolem je zasloužit si tuto naši roli. Být nejlepším prodejcem obuvi pro naše zákazníky dosahujeme pouze tím, že zákazníkovi vždy nabízíme výjimečnou nabídku.
Po jedenácti letech zkušeností na českém maloobchodním trhu s obuví věříme i v dlouhodobém horizontu v jeho stabilní a pozitivní vývoj.
Co pro Vás znamená ocenění Štiky českého byznysu, kde se firma umístila jako první v Jihomoravském kraji za rok 2014?
Toto ocenění náš velmi těší. Potvrzuje, že společnost DEICHMANN-OBUV je stabilní a dynamickou firmou, která nedosahuje zisky samoúčelně. Dosahování zisků v naší společnosti je nutné proto, aby bylo možné udržovat společnost silnou, vytvářet nová pracovní místa, vést expanzi z vlastních zdrojů a reflektovat sociální úkoly. Všechna získaná ocenění jsou pro nás všechny ze společnosti DEICHMANN-OBUV nejen velkou motivací, ale především velkým závazkem.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz