Nová tvář v Partners market

Před příchodem do Partners působil Richard Kouba v GE Money Bank na vyšších manažerských pozicích v České republice i na Slovensku. Zaměřoval se na oblast budování, expanzi a implementaci strategie.
Čtvrtek
05.03.2015
Na pozici ředitele projektu Partners market nastoupil ve společnosti Partners Richard Kouba.
 

V letošním roce představila síť Partners market smělé cíle, a to výrazně posílit počet poboček v celé České republice. Do konce letošního roku by jich dle dřívějšího vyjádření společnosti mělo být v Česku až 100. „Průměrný obrat 10 největších poboček dosáhl loni 2,5 milionu korun,“ dodává generální ředitel společnosti PARTNERS Petr Borkovec. Strategií na rok 2015 je provozovat v síti 80 až 100 hotových či rozbudovaných poboček PARTNERS market, které by měly dosáhnout obratu 190 milionů korun.

 I z tohoto důvodu Partners posílila tým, který má rozvoj partnerské sítě na starosti. Koubovým hlavním úkolem je další rozvoj tohoto distribučního kanálu, oblast budování nových poboček, zvýšení produktivity těch stávajících a v neposlední řadě také zlepšení komunikace a spolupráce manažerů sítě a partnerských poboček v oblasti servisu klientů.

Projekt franšízových poboček Partners market spustili Partners v roce 2012 a během necelých tří let vznikla síť padesáti obchodních míst po celé České republice. „Toto číslo není rozhodně konečné, franšízami se Partners podařilo pokrýt mezeru na trhu. Do budoucna počítáme s další expanzí projektu, proto došlo k posílení realizačního týmu,“ doplňuje Richard Kouba.