Trendem na trhu je v poslední době podle odborníků poradenské firmy PROFIT system růst sportovně-vzdělávacích center. Šanci na úspěch mají tak takové podnikatelské koncepty, které přinášejí pevně ucelený program s důrazem na rozvoj schopností u dětí.
Úterý
07.04.2015
Síť výukových center zaměřená na sportovní aktivity dětí Socatots stále stojí o rozvoj na tuzemském trhu.
 

Cílem značky, která sklízí úspěch po celém světě, je přivést Čechy ke sportu již od útlého dětství tak, aby se stal přirozenou součástí jejich životů. Po celém světě existuje více než 800 školek v 55 zemích. Jen v sousedním Polsku jich chce mít Socatots až 400. Potenciál tak značka vidí i u nás a na Slovensku.

„Socatots je celosvětový program určený dívkám i chlapcům ve věku od 6 měsíců do 5 let s ohledem na jejich komplexní rozvoj,“ říká Przemyslaw Olewnik, výkoný ředitel společnosti ICFDS Global Limited z Velké Británie s tím, že trénink je organizován ve formě tříd různé náročnosti přizpůsobených potřebám dětí různého věku. Školky tak celosvětově navštěvuje přes dva miliony dětí.

Socatots umožňuje svým partnerům v rámci franšízové sítě investovat do již kompletně zavedeného a osvědčeného konceptu, který se osvědčil i v dalších 55 zemích světa. Master-franšízant, který za licenci pro celou Českou republiku zaplatí 15 tisíc eur, získá přístup k obchodní strategii konceptu, jeho metodám získávání nových zákazníků a marketingovým materiálům.